• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Grafiek scrolt uit beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

tazman_1

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2006
Misschien heeft iemand de oplossing die ik zoek..

Ik heb een grafiek naast mijn gegevens staan en als ik naar beneden scrol dan verdwijnt ie naar boven, dit wil ik eigenlijk niet.
Ik zou graag zien dat ie mee naar beneden scrolt. :confused:
iemand een idee..?

Ik heb een grafiek naast mijn gegevens staan en als ik naar beneden scrol dan verdwijnt ie naar boven, dit wil ik eigenlijk niet.
iemand een idee..?

Ik weet niet hoe groot je grafiek is, maar je kunt het wel vast zetten bij titels blokkeren.

iemand een idee..?

En als je de grafiek op een ander tabblad zet (bvb. het volgende tabblad), op een zogenaamd Chart sheet (grafiekenwerblad). Dat is een tabblad zonder gewone cellen maar waarop een grafiek kan staan.

Wigi

Ik weet niet hoe groot je grafiek is, maar je kunt het wel vast zetten bij titels blokkeren.

Harry,

Thx maar, titels zijn geblokkeerd en hij scrolt toch nog steeds uit beeld zie bijlage.

Wigi,

Ik heb graag de grafiek steeds naast mijn gegevens staan, dus een apart tabblad is uitgesloten. thx anyway ;)

grafiekgh5.png

Is een "deelvenster" maken ook geen optie? (lees de Help).
Al is de grafiek wel behoorlijk groot.

Als dat geen optie is, zou ik in dat geval grafiek gewoon selecteren en iedere keer meeslepen naar beneden.

Misschien weet iemand anders een betere oplossing.

Succes.

Hoi

Zie bijlage voor een stuk VBA-code die je dan maar aan je specifieke wensen moet aanpassen.

Wigi

Bijlagen

Mhhhh dat met die deelvensters heb ik geprobeerd maar dat werkt jammer genoeg niet..

en die macro komt redelijk in de richting, nu alleen nog een macro verzinnen die de grafiek mee verplaatst als ik naar beneden scroll...

Niet te min harstikke bedankt voor het meedenken mensen :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan