• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Grafiek stoppen als er geen waarde in cel staat

Status
Niet open voor verdere reacties.

EFieret

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2009
Goedenmiddag,

Ik ben een docent, heb een mooi programma ontwikkelt om bij te houden wat de cijfers van mijn leerlingen zijn. Nu wil ik daar een grafiek van maken. Ik verwijs naar de cijfers die de leerlingen hebben gehaald en nog moeten halen. Echter, de grafiek wordt, als ik het bereik weergeef waar de cijfers in staan, of nog moeten komen te staan, een hele mooie. De cijfers die al zijn ingevoerd worden netjes weergegeven, daarna worden de cijfers die nog moeten komen in de grafiek weergegeven als 0, waardoor de lijn ontzettend hard daalt. Kan hier iets voor gevonden worden dat de grafiek stopt met tekenen als er niets in de cel staat?

Bij voorbaat dank,

Evert

P.s. ik gebruik thuis 2007, op school 2003. Dus kijk maar welke versie het makkelijkste is uit te leggen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan