• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

grafiek voor data A > B, A<C, A>D enz.

Status
Niet open voor verdere reacties.

alexia2015

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2015
Hallo

ik heb Mann-Whitney u testen gedaan met SPSS om een significant verschil te berkennen tussen meerdere groepen.
deze resultaten die in een tabel als output verschijnen heb ik overzichtelijk in een Excel tabel geplaatst.

nou heb ik per rij alles al gesorteerd, want ik wil hier een volgorde uit halen, namelijk bijvoorbeeld de stoffige komt voor de de vaste structuur.
grafiek 111.PNG

nou wil ik om meer overzicht te krijgen van welke variabele nou groter dan welke is en wil weten welke nou het eerste in de tijd komt significantie van 0,05 en groen is sig verschillend en rood niet, maar ik wil die allemaal met alle richtingen dus bijvoorbeeld de eerste is donker is>> (veel groter) dan v. sappig. dit betekent dat v. sappig eerder in de tijd is dan donker.

ik heb een surfance contour grafiek geprobeert, op zich vet gaaf alleen erg lastig aftelezen, en de kleuren moeten nog aangepast worden zodat je meer verschil ziet, maar hier geeft die denk ik geen richting aan.
contour.PNG

en ik heb een clustered colum bar grafiek geprobeert, maar ik heb geen idee hoe ik die richting in laat zien.
col.PNG

kan iemand mij helpen? of op een ander idee brengen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan