• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Grafiek zonder lege waarden niet wwergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pander

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2014
Hi,

Kan iemand mij (wellicht uit de droom) helpen?

In de bijlage zit een simpel grafiekje. Ik wil graag dat, als er geen waarde in kolom D staat, er in de grafiek ook niets wordt weergegeven (geen notatie op de X-as en geen "0" waarde) Kan dat?

gr,
P

NB: in het originele bestand worden de waarden in kolom D verkregen middels een formule (ALS(ISNB(VERT.ZOEKEN(etc, ect,..)
m.a.w. de cel is feitelijk niet leeg..i guess

Bekijk bijlage GrafiekmetLegewaarden.xlsx

Als je er een filter boven zet, en het vinkje bij "lege cellen" uitzet, worden deze kolommen ook niet weergeven in de grafiek.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
zo simpel kan het zijn.. dankjewel. Bedankt hiervoor

Mocht iemand nog een manier B weten, dan houd ik mij aanbevolen.
Als gezegd: de data wordt verkregen middels een formule (verwijzend naar ander tabblad)
Bij voorkeur wil ik mijn data in dat tabblad plakken zonder op dit tabblad handelingen te hoeven verrichten

Mocht iemand nog een manier B weten, dan houd ik mij aanbevolen.
Als gezegd: de data wordt verkregen middels een formule (verwijzend naar ander tabblad)
Bij voorkeur wil ik mijn data in dat tabblad plakken zonder op dit tabblad handelingen te hoeven verrichten

Dan moet je iets doen aan de "ALS(ISNB(VERT.ZOEKEN(etc, etc,..)" formule, zodat er geen foutwaarden worden weergeven in je lijst. Dan is je oorspronkelijke probleem ook weg...

Assistentie? Pas voorbeeldbestand s.v.p. aan zodat dit representatief wordt. Welke formule gebruik je nu precies om te zoeken, in welke lijst wordt gezocht. Etc. etc.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan