• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Grafiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boerman

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2005
Vorige keer was ik te snel te melden dat de vraag was opgelost. Deels is dit wel gelukt.

Bij de grafiek krijg ik nu een waarde #N/B. Wanneer dit gepresenteerd wordt is niet mooi.
Nu probeer ik de formule zo te krijgen dat wanneer #N/B wordt bepaald dit niet wordt weergegeven.

Hoe kan ik dit bereiken?

Boerman

Bijlagen

Helaas is dit niet de bedoelde oplossing, want nu wordt de blauwe lijn gezien als waarde "nul".

Zoals de formule in eerste instantie werd berekend, wordt de blauwe lijn niet weergegeven in de grafiek, pas wanneer een waarde wordt berekend. Dit zou ik graag willen blijven hanteren.

M.a.w. de blauwe lijn dient te stoppen bij periode 11 en de Quick Ratio van periode 11 zou een lege waarde moeten genereren.

Wie weet hiervoor een oplossing?

Boerman

De enige oplossing is de cellen echt leeg te houden, totdat de formule geactiveerd moet worden. Lege celwaarden presenteert de grafiek niet. Je zou dus elke maad of periode de cel moeten vullen met de formule.

Hierbij een oplossing met een dynamische grafiek.

Het bereik van de grafiek is afhankelijk van het aantal waardes boven de 0 in het bereik I7 t/m I19.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan