• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost Grafiek

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

Petesch2

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2023
Hallo,

Ik heb een template ontvangen om de financiële kosten bij te houden. Ik heb deze niet zelf gemaakt, maar probeer het wat aan te passen naar mijn eigen wensen.
Op het tabblad "overzicht" staat een grafiek weergegeven (heb ik niet zelf ontworpen), waarbij per maand de variabele kosten per categorie staan weergegeven.
In de laatste kolom "Totaal" wordt dan een gemiddelde gemaakt van alle voorgaande maanden. Ik mis hier echter de 2 eerste categorieën "boodschappen" en "boodschappen non-food".
Zou iemand weten hoe het komt dat deze eerste 2 niet worden weergegeven in de grafiek "totaal"?

Alvast bedankt!

mvg

Bijlagen

Kolom N staat het totaal en niet het gemiddelde en "boodschappen" en "boodschappen non food" staan gewoon in rij 4 en 5.
In het hele tabblad staat nergens een "gemiddelde" formule

Klopt! Het is inderdaad het totaal. Misschien was mijn vraag te onduidelijk.
In rij 4 en 5 wordt inderdaad "boodschappen" en "boodschappen non food" weergegeven, waar wanneer ik het grafiekje ter hoogte van cel N3 bekijk, dan mis ik beide in de grafiek. Ik weet niet hoe dat komt.

Het bereik van de grafiek voor "boodschappen" en "boodschappen non food" gaat maar tm kolom M ipv tm kolom N
voor de overig items gaat hij wel tm kolom N

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan