• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Grafieken kiezen uit variabel bereik.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jolly01

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2009
Ik heb in tabblad "Dagstart" 7 bereiken gedefinieerd: Eerstelijn 42, Eerstelijn 43 enz.

Nou heb ik in tabblad "Eerste lijn" in cel S2 een keuzelijst gemaakt van deze 7 bereiken.

Nou wil ik dat als ik in S2 bijvoorbeeld Eerstelijn44 kies, er automatisch de grafiek van dit bereik, dus Eerstelijn Week 44 wordt getoond daar waar nu de huidige grafiek staat.

Iemand een idee hoe ik zo in S2 de grafieken van de weken 42 t/m 48 kan kiezen?
Of werkt het op een andere manier?

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Zo zou het kunnen:
Bij het kiezen uit de lijst worden de bijbehorende gegevens in de grafiek getoond.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Bijlagen

Bedankt voor je input !

Kan je me uitleggen hoe je dat hebt gedaan?

Laatst bewerkt:
Ik begin het een beetje te begrijpen. Nou heb ik een vertaling gemaakt naar het originele document en ben begonnen in tabblad "Dagstart" vanaf kolom AD.

Als ik in tabblad 1ste lijn cel S3 een bereik kies dan gaat er het een en ander fout. Hij doet wel iets maar niet wat ik wil. Week 46 wordt om de een of andere reden niet goed meegenomen.

Wat doe ik hier niet goed? en hoe zouden de formules eruit moeten zien in AD5:AF10?

Bijlagen

Ik heb de formules in het bereik AD t/m AF aangepast zodat deze nu wel goed worden getoond.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Bijlagen

Nou gaat het lukken.

Bedankt voor je oplossing! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan