• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Grafieken maken uit samengestelde resultaten

Status
Niet open voor verdere reacties.
En waar moeten die verschillende parameters dan staan? Ik zie wel een kolom 'parameter' maar daar staat nergens een dubbele waarde in.

Ik bedoel dat ik graag een grafiek wil hebben met de waarden die gegeven worden voor de binnenspiegel, een andere grafiek voor de gegeven waarden voor lichten enz. Ik kan nu niet de ene kolom wegzetten tegen een andere kolom om een grafiek te maken. Kun je me daarmee helpen?

Je zal er eerst voor moeten zorgen dat er getallen in kolom H staan dan kan je vrij eenvoudig met een draaitabel een grafiek maken.

Bijlagen

En als ik nou vijf aparte grafieken hiervan wil maken? Een weergave van alle waardes per parameter? Dus één grafiek per:
- Binnenspiegel
- Buitenspiegel
- Lichten
- Remblokken
- Versnellingsbak

Wat wil je zien in je grafiek? Als je parameter als Rapportfilter gebruikt, kun je dat veld gebruiken om aparte grafieken/draaitabellen te genereren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan