grafieken uit webpage halen of webpage croppen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Steven80

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2014
Berichten
8
Hallo,

Om de verkoop van tickets voor concerten te monitoren heb ik in een deel van mijn databank een formulier met daarin een webapplicatie die naar de monitoring-site van onze ticket-service gaat.

Nu zou ik willen dat enkel een gedeelte van die site weergegeven wordt. Hetzij door te croppen als dat kan, of door enkel bepaalde grafieken eruit te halen.
De grafieken die erin komen zijn opgebouwd met flash, en de webpage is in PHP.

Heeft iemand hier ervaring of advies hoe ik dit het beste aanpak?


Alvast bedankt

Steven
 
ter verduidelijking, in de volgende wordt weergegeven in het formulier, maar ik zou enkel willen dat de grafieken weergegeven worden.
Untitled.jpg
 
Is deep-linking geen mogelijkheid ?
Bedenk wel dat dit vaak niet is toegestaan op websites.
 
Een webkoppeling in een formulier laat (logisch, zul je vast met me eens zijn) de volledige pagina zien die je aanroept. Een deel daaruit kan volgens mij ook helemaal niet. Tenzij je eerst dat deel er een keer uitlicht (rechtsklikken, koppeling openen in nieuw tabblad o.i.d.) en op die manier de specifieke http eruit vist. Maar de data van die webpagina krijg je toch sowieso al binnen? Gezien dat het om je eigen verkopen gaat? Is het dan niet veel makkelijker om die grafiek zelf te maken?
 
Hey,

Bedankt al voor het antwoord.

De data hebben we echter niet beschikbaar om zelf de grafieken te maken. via een Web API kan ik wel bepaalde gegevens binnentrekken zoals de naam en datum ed. Maar detail van de ticktetverkoop niet.

Ideaal zou zijn dat ik enkel de 'content' kan weergeven, en niet de headers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan