grafieken

Status
Niet open voor verdere reacties.

gotcha123

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2008
ik heb van een aantal lichaamsmetingen 5 verschillende grafieken gemaakt, allemaal met behulp van queries. Nu staan er op elke grafiek een aantal lijnen (ik vermoed dat het foutbalken zijn) te veel op en die wil ik net niet zien.
Ik wil een gewone grafiek waarin alleen vb. de evolutie van gestalte te zien is en niks meer.

Waarschijnlijk is dit iets simpels dat ik over het hoofd zie, maar ik geraak er voorlopig niet uit. Kan iemand mij hiermee helpen aub?

Het bestand zit in bijlage.

Alvast bedankt!

Bijlagen

Hello

Klik eens met de rechtermuisknop recht op een lijn, dan kan je het daarna aanpassen cq. elimineren.

Wigi

blijkbaar is het toch geen foutmargedat hij neemt, maar alle gegevens van 1 bepaalde datum (dus alle metingen uitgevoerd op dezelfde datum). Deze zet hij dan op een lijn uit.
Als ik ergens op een lijn probeer te elimineren, dan gaan alle punten direct weg.

Waar maak ik dan de fout dat hij niet voor 1 persoon neemt, maar voor alle personen?

Probeer ook eens 2 maal met linkermuistoets op een lijntje te klikken. (niet te snel achter elkaar). Dan kan je vervolgens de eigenschappen van dat lijntje aanpassen.

Wigi

thanks voor de snelle reactie!

die lijntjes zijn nu wel weg, maar alle metingen staan er wel nog op, terwijl ik maar 1 meting (voor 1 bepaalde persoon) per datum op de grafiek wil...

Je wilt per speler een grafiek?
Geef een criterium mee bij het veld SpelerID in de query die dient als rijbron voor je grafieken
Je krijgt dan b.v.:
SELECT qryGestalteinZit.Testdatum, qryGestalteinZit.Gestalte_in_zit, qryGestalteinZit.SpelerID
FROM qryGestalteinZit
WHERE (((qryGestalteinZit.SpelerID)=[forms]![frmSpeler]![SpelerID]))
ORDER BY qryGestalteinZit.Testdatum;

Graag nog even deze topic op opgelost zetten aub.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan