• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Grafieken

Status
Niet open voor verdere reacties.

cocarola

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2011
Berichten
38
Hoe kan ik een grafiek maken van de tijden in een hrizontale lijn. (zie bijgevoegd voorbeeld)
 

Bijlagen

  • Tijd voertuigen.xlsx
    10,2 KB · Weergaven: 17
Als je de tijden in een horizontale lijn wilt hebben dan ga ik er van uit dat je daarmee bedoelt dat de tijden op de horizontale as van de grafiek moeten staan. Dan moet je als grafiektype kiezen voor spreiding.
 
Ik begrijp niet goed wat je doelstelling van je grafiek is.
Horizontaal de tijden dat kan (liever een iets andere layout van input cellen) maarwat wil je dan vertikaal zien?
 
Wat moet er precies leesbaar worden? Ik snap niet wat je er precies mee wilt. Wil je een lijntje tussen elke tijd? bijv. van 3:21 naar 5:22 daartussen een lijntje?
 
Nog even mijn gedachte er over laten gaan en ben tot deze oplossing gekomen.
 

Bijlagen

  • Tijd voertuigen_2.xlsx
    13 KB · Weergaven: 30
het is de bedoeling om alle tijden van een voertuig op één horizontale lijn te krijgen en dan alle voertuigen onder elkaar
 
heb een voorbeeld grafiek wat eigenlijk de bedoeling is (zie grafiek voertuigen)
 

Bijlagen

  • grafiek voertuigen.jpg
    grafiek voertuigen.jpg
    90 KB · Weergaven: 43
Is er iemand die misschien toch een hint heeft om dit probleem te kunnen oplossen of bestaat er uberhaubt geen mogelijkheid dit te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan