• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

grafieken

Status
Niet open voor verdere reacties.

maryleene

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jul 2013
Berichten
2
Hallo allemaal,

ik heb een probleem, ik zou graag een groeicurve maken van mijn zoontje zoals die van kind en gezin doch deze gaan over een jaar en ik zou die willen maken over telkens 4 maanden ik weet dat er al enkele vragen hierover zijn gesteld doch dat was niet echt hetgene ik zocht want ik zou de gemiddelde van de kinderen willen zoals kind en gezin wie o wie kan mij helpen zodat ik er na 2 maanden eindelijk uitgeraak. :(
De bedoeling is om die achteraf dan in zijn digitale fotoalbum te zetten

mvg maryleen
 
Welke grafiek van kind en gezin wil je namaken? Welke data heb je in de afgelopen 2 maanden al verzameld? Dus een linkje naar de juiste grafiek is welkom. Ook een voorbeeldje van jouw excelbestand is zeer welkom voor een antwoord op jouw vraag.
 
hallo

alvast dank voor jullie snelle reactie, ik heb een voorbeeld van de curve die ik graag had willen bereiken en de gegevens die ik heb gemaakt de curve uit het voorbeeld loopt over een jaar maar vermits ik problemen heb gehad met zijn gewicht wil ik dit ook noteren daarvoor koos ik om dit te doen per 4 maanden ook de boeken 1ste levensjaar lopen over 4 maanden te veel foto's :p hier het voorbeeld curve_jongen_0_1.jpg
En hier mijn exel bestand maar dat is enkel met de gegevens van mijn zoontje Bekijk bijlage groeicurve cedric.xlsx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan