Grafisch probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Racingboy

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2004
Beste,

Ik heb vandaag mijn oud spel nog eens uit de kast gehaald. Meer bepaald Rollercoaster Tycoon 3.
Installeren ging zonder problemen, maar bij het willen spelen kreeg ik de melding dat hij mijn directx9 niet kon terug vinden.

Ik heb dus Directx9 gedownload en bij het installeren zei de pc dat er een hogere versie aanwezig is.
Heb dus wat gezocht op google en vind daar dat ik mijn grafische kaart eens moest up to date brengen.
Ik heb dit gedaan via de site van Medion (merk pc) en nu is mijn resolutie volledig omzeep.

Dit is alles van gegevens dat ik vind
VIA/S3 UniChrome Pro Video kaart

Ik heb ondertussen wel windows 7 op mijn pc staan. Zou het daar iets met kunnen te maken hebben?

Dank je.

Is inderdaad mogelijk dat het probleem aan je windows versie ligt. Heb je al geprobeerd het spel in compatibiliteitsmodus op te starten?

Rechtsklik op het icoon van het spel op je bureaublad, kies eigenschappen en dan het tabblad compatibiliteit. Kies daar voor xp sp3 en probeer het spel nog eens te starten.

Is inderdaad mogelijk dat het probleem aan je windows versie ligt. Heb je al geprobeerd het spel in compatibiliteitsmodus op te starten?

Rechtsklik op het icoon van het spel op je bureaublad, kies eigenschappen en dan het tabblad compatibiliteit. Kies daar voor xp sp3 en probeer het spel nog eens te starten.

Via deze mogelijkheid lukt het prima om het spel te spelen.
Heb je ook enig idee hoe ik mijn beeldscherm terug goed kan instellen?
Nu zijn mijn iconen groot.
Ik kan deze na de update niet meer instellen zoals voordien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan