grafische adapter start niet (code 10)

Status
Niet open voor verdere reacties.

jantien

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2001
Berichten
231
In Apparaatbeheer vind ik dat mijn "Standaard VGA-adapter" niet start met vermelding van "code 10".
Stuurprogramma updaten helpt niet, want "er is geen betere" dan ik nu heb.
Wat kan ik wel doen?

P.S. Ik ging daar kijken omdat Windows Moviemaker nog altijd niet functioneert. Heb daar eerder over bericht.

Ben heel benieuwd,
jantien
 
Hoi,

Je standaard vga, maar ik neem aan dat er toch een videokaart aanwezig moet zijn misschien is het handig om je merk pc en type of aanwezige hardware even te melden
 
Beste MODAQ,

Oei!
PC = Acer notebook ASPIRE 7750G met Windows 7
iNTEL (R) HD Graphics 3000

.....hoop dat dit is wat je bedoelt?
jantien
 
Hoi,

Ja hoor precies ik zou hier even je type invullen en dan de video kaart driver even downloaden en deze dan installeren installeren.
 
Hoi

Hier is in mijn vorig bericht licht blauw (link) hiermee ga je naar de acer site en daar even je type notebook invullen.;)
 
Sorry, je hebt gelijk. Mijn 70-plus ogen her/onder-kenden het lichtblauw niet.
 
Hoi,

Dan zal ik in vervolg maar u zeggen:eek: maar als het niet lukt lees ik het wel.
 
Flauw, nu VOEL ik me meteen ook oud.
Maar: deze driver heb ik al.
Verwijderen en opnieuw installeren? Kan dat zomaar zonder weer nieuwe problemen te veroorzaken?

JE jantien
 
Hoi,

Moet geen probleem zijn. maar heb je je ook al eens rechter muisknop op die standaard vga gedrukt en stuurprogramma bijwerken geprobeerd? dit om dat je schrijft deze al hebt maar anders de optie van jou
 
Ja ,juist daardoor weet ik dat zo maar en met zoveel zekerheid.
jantien
 
Hoi,

Sorry was de tekst even kwijt:eek: in je eerste bericht dus blijft verwijderen en installeren over;)
 
OK, Even moed verzamelen en eerst mantelzorgen.
Alvast dank voor je geruststelling.
Zal laten. weten hoe het uitpakt.
Groeten,
JE jantien
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan