Grafische kaart + activatie probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

111

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2006
Berichten
35
Ik heb de drivers van mijn grafische kaart verwijderd. Ik wilde de nieuwe via safe mode installeren maar muis en toetsenbord werkte niet + heb geen netwerkmogelijkheden meer. Maar als ik restart geeft dit ook eerst een probleem en moet ik resetten en dan pas kan ik weer verder. Ik zou liefst al mijn gegevens behouden die als backup op de C:/ schijf staan. Kaart: nVidia Gforce 8600gt. Nu heeft iemand windows terug geinstalleerd (dat heeft het probleem veroorzaakt dat ik eerst moet resetten) en heeft ook nog een nieuwe activatie nodig die alleen telefonish mogelijk is. Ik ga vandaag mijn pc binnen brengen. Wat moet ik vermelden om mijn pc terug zoals vroeger te doen (Liefst al mijn gegevens behouden en mijn Grafishe kaart werkend)?

Nog 1 probleem ik heb ook op de C:/ en D:/ schijf Windows Prof. SP2 staan, is dat normaal? Gelieve snel hulp te bieden.
 
Grafische kaart en activatieprobleem???? "Ik ga mijn Pc binnen brengen" ???

Ik raak de weg kwijt in je verhaal. En ik denk velen met mij, gezien de reacties (geen) op je item.

Probeer je vraag terug te brengen naar wat nu precies je probleem of vraag is of waar je bij geholpen wil worden.. En beter niet acht dingen door elkaar.

Dus bijv. Windows (versie...) opnieuw installeren

of videodrivers updaten

of Windows activeren

of gegevens van je harddisk redden

Ja, wat wil je eigenlijk :confused:
 
Grafische kaart en activatieprobleem???? "Ik ga mijn Pc binnen brengen" ???

Ik raak de weg kwijt in je verhaal. En ik denk velen met mij, gezien de reacties (geen) op je item.

Probeer je vraag terug te brengen naar wat nu precies je probleem of vraag is of waar je bij geholpen wil worden.. En beter niet acht dingen door elkaar.

Dus bijv. Windows (versie...) opnieuw installeren

of videodrivers updaten

of Windows activeren

of gegevens van je harddisk redden

Ja, wat wil je eigenlijk :confused:


Jonge alles staat uitgelegd niet bijdehand gaan doen.
 
alle gegevens die je wilt bewaren branden op een dvd of cd.
instellingen van mail , router ed. even opschrijven.
schijf volledig formatteren.
partities aanmaken en een nieuwe installatie uitvoeren op de c:\
 
alle gegevens die je wilt bewaren branden op een dvd of cd.
instellingen van mail , router ed. even opschrijven.
schijf volledig formatteren.
partities aanmaken en een nieuwe installatie uitvoeren op de c:\

Ja alles is in orde nu, maar kan ik mijn instellingen niet op een externe harde schijf zetten? En partities aanmaken, daar ben ik niet goed in heb je een toevallig een site waar ik uitgebreid alles moet doen? En als er iets mis gaat hoe ik dan makkelijk een back-up kan uitvoeren.
 
Ja alles is in orde nu, maar kan ik mijn instellingen niet op een externe harde schijf zetten? En partities aanmaken, daar ben ik niet goed in heb je een toevallig een site waar ik uitgebreid alles moet doen? En als er iets mis gaat hoe ik dan makkelijk een back-up kan uitvoeren.

Partities kan je doen met Partition Magic.

Of met windows zelf:

Rechtermuisknop op "deze computer" dan "beheren" dan bij "opslag kijken" en dan "schijfbeheer"

schijfbeheer.JPG
 
En ik maar denken dat je een vraag had over je grafische kaart en activatie.... :rolleyes:

Ik had naar je onderwerp gekeken "Grafische kaart + activatieprobleem" en dacht dat dat onderwerp bij je probleem hoorde! :D
 
En ik maar denken dat je een vraag had over je grafische kaart en activatie.... :rolleyes:

Ik had naar je onderwerp gekeken "Grafische kaart + activatieprobleem" en dacht dat dat onderwerp bij je probleem hoorde! :D

Ja was ook maar via wat hulp terug op gang gekregen. Nu zit het probleem bij partities maken en wat meer info over vinden. Want ik weet niet echt voor wat het nuttig is/ prestaties beter gaan/Backup uitvoeren makkelijker gaat. Moet even wat info opdoen voordat ik er mee begin en het fijne er van weet. Goede sites zouden handig zijn voor wat info.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan