grafische kaart geen signaal

• Onderwerp starter Onderwerp starter pom
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pom

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
ik heb een probleem toen ik mijn comp gister opstarte toen kreeg ik geen signaal op het beeldscherm dus ik zo is nagedacht ik maar is mijn ouwe kaart er ingezet en ja hij ging het doen dus het eerste wat ik dacht kaart kapot dus ik een neiuwe kaart gehaald maar nog geen beeld de kaart is x1650pro ATI help???

ik heb een probleem toen ik mijn comp gister opstarte toen kreeg ik geen signaal op het beeldscherm dus ik zo is nagedacht ik maar is mijn ouwe kaart er ingezet en ja hij ging het doen dus het eerste wat ik dacht kaart kapot dus ik een neiuwe kaart gehaald maar nog geen beeld de kaart is x1650pro ATI help???
Met zulke vraag is het bijna onmogelijk om je te helpen.
Zou je je vraag anders willen formuleren?

ok anders dan ik krijg geen signaal op mijn beeldscherm en ik heb een nieuwe grafische kaart

Die ATI heeft een apparte voedingskabel erop zitten, heb je die ook aangesloten?

Bijlagen

• 2007-12-24_171206.JPG
    2007-12-24_171206.JPG
    48,5 KB · Weergaven: 73
voedings kabel ook aangesloten?

die heeft een 1650 toch?

edit:ik was te laat

drivers gedaan?

Laatst bewerkt:
dat zeg ik net is aangesloten en mijn voeding is denk ik ook niet kapot want als ik een oudere kaart erin doet hij het wel of zie ik dat verkeerd

dat zeg ik net is aangesloten en mijn voeding is denk ik ook niet kapot want als ik een oudere kaart erin doet hij het wel of zie ik dat verkeerd

Drivers van de nieuwe kaart geinstalleerd?

nee hoe moet ik dat doen dan als ik geen beeld krijg dus NEE

Hoeveel watt is je voeding, geloof dat er minimaal 400 watt wordt gevraagd als je een X1650 in je systeem wilt drukken

"Misschien een domme vraag, maar heb je de voedingskabel goed op de kaart zittten??"

Oww laat maar staat hierboven al ;) Als je de pc aanzet draait de ventilator van je Videokaart?
Pinnetjes gecontroleer in de kabel naar je monitor?? kabel goed vast?
En hoe heb je je monitor aangesloten?? met die standaard aansluiting of de witte en een verloop ertussen?

Laatst bewerkt:
"Misschien een domme vraag, maar heb je de voedingskabel goed op de kaart zittten??"

Oww laat maar staat hierboven al ;) Als je de pc aanzet draait de ventilator van je Videokaart?
Pinnetjes gecontroleer in de kabel naar je monitor?? kabel goed vast?
En hoe heb je je monitor aangesloten?? met die standaard aansluiting of de witte en een verloop ertussen?

ja de ven gaat draaien en de pinnetjes zijn ook niet kapot want als ik hem in mijn onboard video kaart doe doet hij het wel en ik heb geen verloop ertussen

Wat voor kaart heb je hiervoor in je kast gehad?
Staat je AGP/PCI ingeschakeld?

ALs je hiervoor nog niets in je AGP /PCI slot zat, is de sticker goed verwijderd.
Bij m'n zwager zat er eerst een klein stukje sticker in het slot waardoor er een paar contacten niet werkte.

Wat voor kaart heb je hiervoor in je kast gehad?
Staat je AGP/PCI ingeschakeld?

ALs je hiervoor nog niets in je AGP /PCI slot zat, is de sticker goed verwijderd.
Bij m'n zwager zat er eerst een klein stukje sticker in het slot waardoor er een paar contacten niet werkte.

deze kaart heeft er altijd ingezeten een heb ik in january gekocht en heeft het altijd gedaan en nu heb ik helemaal niks als ik ehm opstart

kan het niet zo zijn dat mijn voeding kapot is maar hij doet voor de rest alles hij gaat aan alleen geen beeld

Als je voeding kapot of slecht is springt je pc uit en doet hij helemaal niets.

Ik zou snel ook geen oplossing weten.

ik ben nog ergens achter gekomen als ik die ati kaart aansluit geeft hij geen beeld maar blijft de ven van de processor op volle toeren draaien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan