Grafische Kaart in lap

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dominuz

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2005
Hallo Allemaal,

Ik weet niet of het mogelijk is, maar ik zou graag een betere grafische kaart in mn laptop plaatsen... De Compaq Armada heeft nu een Ati Rage, zo oud als de straat, kan ik niks mee doen... Dus mijn vraag is of het mogelijk is hier een betere in te steken om zo wat vlotter te kunnen gamen op de lap...

Tips??

dOminuz

Als je goed kunt solderen zou het best mogelijk zijn. Geef je weinig kans aangezien de videokaart onboard zit

haha, maar als het zou kunnen heb je er denk ik nog niet veel aan, omdat alleen een nieuwe videokaart niet zoveel doet. Als hij 'zo oud als de straat' is dan kan je nog steeds geen games spelen.

jah, dan zullen je cpu en ram ook zo oud als de straat zijn hé:p

de compaq armada serie (M700-M600-M300-E700-E600-E300, voorzover ik deze ken)heeft inderdaad een vreselijke videokaart. ook zijn er geen recentere drivers gratis te vinden die nieuwer zijn dan die van 2001 maar helaas is het niet mogenlijk om de videokaart te vervangen. tenzij dat je bereid bent om je hele moederbord te vervanen maar dat betaal je minstens evenveel. een andere optie is een externe videokaart te maken en die aantesluiten via usb. maar dat moet je je gaan afvragen, heeft het zin om een videokaart van 32 MB of meer te gaan mengen met een k*t procecor van een megaherts of 500-650... ik denk om eerlijk te zijn dat je dan beter hier een nieuwe koopt...hier

andersijts als je er een vreeselijke onstabiele computer van wilt maken. zet er win 98 op, hier kan je dan nog net spellen als wolfenstein demo mee spelen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan