Grafische kaart valt tegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Colombe

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2001
Jaren lang heb ik gewerkt met een ATI Radeon 9200 en in mijn nieuwe pc zit standdard een ATI Radeon HD 4350. Volgens deze site heeft de eerste een G3 rating van 121 en de tweede 230, bijna twee maal zo veel dus. Toch is mijn huidige kaart veel trager als ik een archtectuurprogramma (architect 3D) gebruik. Vreemd. Kan ik misschien iets aan de instellingen veranderen, of zal ik het ermee moeten doen, of een andere kaart inbouwen?

dan is er echt iets mis met je systeem of videokaart.

Klik
Klik

De eerste is de gf 4350 en de 2e de ati 9200.
als je 4350 niks mankeert moet het dus ergens anders aan liggen.
staan de drivers erop?

Laatst bewerkt:
Bedankt KKoppi, maar wat zou er mis kunne zijn. De kaart is standaard, dus ik neem aan dat de juiste drivers zijn geïnstalleerd. Is dat te contrôleren?

Ik had een AMD XP2500+ (rank 438) en XP en nu heb ik een Intel® Core™ i3 530 (rank 2609) en Windows 7. Daar zal het niet aan liggen, lijkt me.

Volgens Windows is de driver up to date.

Het is een standaard HP, dus alles is op elkaar afgestemd, lijkt me.

Heb je wel de videokaart driver geïnstalleerd?

grtjes Dag

Ik heb nog maar eens alles wat AMD voor deze ATI-Radeon kaart aanbiedt gedownload en geïnstalleerd, dus ik neem aan dat alles nu écht up-to-date is. Maar geen verbetering.

Zo simpel is dat niet. Ik zou eerst moeten weten of er echt iets mis is met de kaart. Is er misschien software om om dat te testen?

Helpmij vraagt me of de vraag is opgelost. Helaas nog niet.

voor zover ik weet niet.
ik zou echt naar een help service gaan, dingen zoals chatten met medewerkers en dergelijke.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan