Grafische kaart voor Mac.

Status
Niet open voor verdere reacties.

bruno-01

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2002
Hallo
Binnenkort wil ik een mac aanschaffen maar wil alvast een beetje "uitproberen" en heb daar om op mijn Win pc Mac OSX (intel) geinstalleerd. Alles werkt prima alleen wordt mijn grafische kaart niet herkent door OSX (mac).
Wie weet welke grafisch kaart ik moet hebben ..??:rolleyes:

Dus je gaat een nieuwe grafische kaart kopen terwijl je straks een mac gaat kopen?

Waarom zou je nou dan nog moeite doen om een videokaart te kopen voor je oude machine?

Omdat voor ik een dure mac ga kopen eerst wil weten of een bepaald programma aan mijn verwachting voldoet maar ik bergrijp uit je reaktie dat je dus niet weet welke kaart ik nodig heb....... ( of dacht jij dat ik "stiekum"op een pc met mac wil gaan werken.....)

Laatst bewerkt:
Ik werk al jaren met Adobe primiere ( video bewerking) I.v.m. een nieuwe camera (HVX200 Panasonic) zal ik over moeten stappen op Final Cut Pro. Aangezien een G5 ( met alle toeters en bellen die ik verder nodig heb voor o.a. HD bewerking) behoorlijk wat centen gaat kosten wilde ik eerst eens kijken of ik dat Final Cut een beetje onder de knie kon krijgen..

En soortgelijke programma is er niet voor een normale pc?

Ik wist niet dat daar zo'n zwaar systeem voor nodig was.:confused:

Nou heel veel suc6 daarmee. Hoop dat je er een beetje uit zal komen :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan