Grafische kaart wel compatible ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mackmora

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2006
Beste mensen,

Na een tijd tevreden te zijn geweest met mijn oude videokaart Geforce 8800GT klapt hij eruit. Dus meteen naar de winkel geracet en een nieuwe gehaald. Nu hebben wij hem een beetje ge-upgrade.

Die nieuwe kaart is de ENGTX260/HTDI/896MD3. zie hier http://www.hardware.info/nl-NL/prod...uct/ASUS_ENGTX260HTDI896MD3_90C1CMA0M0UAY00Z/
Na alles geinstalleerd te hebben, (tevens nieuwe harde schijf, geheugen en voeding 730W) doet hij het nog niet???? (probleem is dat we geen scherm krijgen)

Moederbord is http://www.xpcgear.com/k9nuneov.html, ik heb van alles geprobeerd. zoals kabels veranderen, ander beeldscherm enzovoort.

Alle stroom is goed aangesloten, vandaag gecontroleerd en wat verloopjes gehaald.

Help..................... Mijn dank is groot

Alle kabels aangesloten?

Mogelijkheid de kaart in een ander systeem te testen?

Misschien was de oude videokaart ook wel niet stuk en is er iets heel anders aan de hand....

Videokaart erin en eruit halen en herstarten.
Mijn nieuwe videokaart deed het aanvankelijk ook niet toen mijn vader die aan het installeren was (hij zei dit later, ik was weg naar een feest) en hij heeft toen even de kaart eruit gehaald en opnieuw erin gezet.

Re op vragen/antwoorden

- Alle kabels zijn aangesloten, en de kaart is gecontroleerd bij de winkel ofdat het geen fabrieksfout is.

- Ik denk dat het wel aan de videokaart heeft gelegen, we hebben toen het beeldscherm veranderd en daar waren dezelfde rare strepen in het scherm zichtbaar.

- Videokaart is al vaker losgehaald (om te laten testen) en opnieuw aangesloten geweest en heeft geen effect gehad.

-- Hoe kan ik de oude drivers van de computer halen als ik geen beeld heb? Er zijn natuurlijk mogelijkheden om harde schijf en op deze computer te zetten en drivers te unistallen, tevens ook meteen hier op de videokaart testen. Zal even overleggen met mijn vader.

Jullie horen nog van mij

Alvast gelukkig nieuwjaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan