grafische kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

micheljeweetwel

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2003
ik heb een algemene vraag over een grafische kaart

wat is nou eigenlijk op dit moment de beste kaart. ik ben van plan om er 1 te kopen maar dat wil ik ook gelijk goed doen. geld speelt hierbij geen rol. het enigste dat ik wil weten, wat is nou het beste op het moment.

michel,

Een Radeon 9800PRO of een Geforce FX 5900ULTRA. Merk is van minder belang als je naar de bekenden gaat...
(Gaat weer een lange discussie worden...)

wat is een goede auto?
wil een zuinige auto neem je een cuore
wil je een snelle auto neem je een koningsegg
wil je een robuste auto wil je een freelander
imho: wil je een lelijke auto neem je een multipla

Mijn vraag even terug aan jou, wat wil je precies met die videokaart, ben je helemaal game verslaaft kan het wellicht een goede investering zijn op een 9800pro of een FX5900ultra

ben je daarin tegen helemaal lijp van microsoft word en excell dan heb je aan een 32mb kaart ook wel genoeg. Daarnaast is het nog zo dan je wel een hele snelle videokart kan hebben, maar op een PIII 500 zal hij niet tot zijn recht komen

de Geforce FX5900 Ultra is zonder twijfel de snelste kaart van dit moment. Hij is ook verreweg de duurste. Ergens tussen de 5 en 600 euro.

Geplaatst door meelman
de Geforce FX5900 Ultra is zonder twijfel de snelste kaart van dit moment. Hij is ook verreweg de duurste. Ergens tussen de 5 en 600 euro.

Waar kan je em krijgen voor 5 euro? ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan