Grafische kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

XenomX

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2002
(niet mijn vraag)

Ik heb een laptop met een geforce 5600 Go, alleen ik zoek nu drivers speciaal voor de 5600 Go voor laptops.

Alleen nergens te vinden :)

Mvg,

Heb je voor laptops andere drivers nodig dan?? Je zoekt toch drivers voor een bepaald type kaart lijkt me.

Nee een geforce 5600 go is een andere kaart dan de kaart voor desktop computers. Voor een laptop dien je in 99% de drivers te downloaden van je fabrikant van de laptop ipv de standaard geforce kaart drivers.

Ow, dat wist ik niet. Vreemd dan dat de vraagsteller ze niet bij de fabrikant kan vinden.

Jaja, die zijn er wel, prachtig allemaal, maar die driver is gewoon 'k l o t e' om het zo maar is te zeggen.

Maar m'n maat gaat met de laptop terug.

Misschien is de kaart zelf ook wel te zwak, dat zal het waarschijnlijk wel zijn ;)

Mvg..

(Verdere sugg. opmerkingen zijn welkom :))

Een laptop gebruikt altijd de drivers van de fabrikant. De laatste drivers van de 5600 go van een fabrikant zijn niet gebasseerd op de nieuwste geforce 5600 drivers van Nvidia.

Leer er mee leven, koop anders een desktop voor games en geen laptop.

Stukje bij Nvidia vandaan:

NOTE: GeForce2 Go, GeForce4 Go and GeForce FX Go mobile processors are not supported in this driver. Please contact the notebook's manufacturer for graphics drivers for your notebook PC.

Geef het merk en type eens van de laptop, het lijkt me sterk dat er geen drivers voor te vinden zijn bij de fabrikant.

Acer Aspire 1700, die drivers staan ook wel op www.acer.nl maar het zijn gewoon 'k l o t e' drivers.

:thumb:

Ja, de Benchmark 2001 SE had ik gedraaid en de score was tegen de 10000 aan, niet beroerd dus voor deze kaart.

Maar met spellen, zijn de FPS heel laag en schokt het.
(Met CS: Source en HL² is de fps 10 (het laagst)).

Ik zal het is proberen met SIS drivers.

:thumb:

Ik heb ooit een site gevonden waar "niet officiele" graphics drivers voor notebooks te downloaden waren. Heb ik zelf gebruikt voor mn notebook met een GeForce 440 GO vidkaart. Ik post 'm wel ff als ik 'm nog kan vinden........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan