grafische kaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter Pho92
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Pho92

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 nov 2009
Hallo,

Ik heb 1 week geleden windows 7 over xp gezet maar nu zit ik met een probleem.
Ik kan geen spellen spelen en ik kan geen aero effecten instellen.

mijn gegevens van de computer:

Computer type :Dell Dimension 3100
Processor :Intel(R) Celeron(R) CPU 3.06 GHz
Videokaart :Intel(R) 82915G/GV/910GL Express Chipset Family

groeten

Kan je het probleem beter beschrijven, waarom je dus niet meer gamen kan?
Reageert die helemaal niet als je op een shortcut drukt?
Geeft die een foutmelding?
Zo kunnen wij het probleem beter localiseren.

Je hebt een crappy onboard videokaart die dat dus niet ondersteund en die pc is totaal niet geschrikt om op te gamen, alleen oude games doen het er nog wel op. Wij hebben die ook thuis en ben blij dat ik daar al een paar jaar van af ben.

Ofwel, de oplossing is een nieuwe videokaart te kopen, let daarbij op het feit of je een AGP aansluiting hebt (zo ja welke, universal of 4x/8x) of PCI-e 16x (let op of je een backwardscompatible kaart hebt als je PCI-e 1 hebt).

Ik krijg een foutmelding met dat DirectX niet goed is geïnstalleerd,
of ik krijg een error met allemaal letters, ik heb allerlei drivers geprobeert maar dat wil niet want dan zegt hij dat ik al het meest recente gedownload heb voor die kaart.

Dus ik weet niet wat het beste is, om een nieuwe videokaart te kopen of het er gewoon bij laten...

m.v.g Pho92

Ofwel, de oplossing is een nieuwe videokaart te kopen, let daarbij op het feit of je een AGP aansluiting hebt (zo ja welke, universal of 4x/8x) of PCI-e 16x (let op of je een backwardscompatible kaart hebt als je PCI-e 1 hebt).
Vaak hebben die onboard-moederbords geen agp of pci.

Ik weet niet of het heel veel zin heeft om een nieuwe videokaart te kopen, welke games speel je er op of wil je er op spelen?

Call Of Duty modern warfare 1 en 2 en dan die aero effecten

Call Of Duty modern warfare 1 en 2 en dan die aero effecten

vergeet dat maar

ga maar sparen voor een nieuwe computer eentje die voor gebouwt is maar geen merk pc's zodat je later altijd nog kan upgraden naar een betere videokaart of processor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan