Grafische kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha nee niet echt! Totaal andere kant! maar bedankt, heb iets gevonden! Nu ff bellen of de reperatiecentrum wel geopend is :)

Hoi,

Nou dat denk ik niet maar wie weet is dat centrum wel open:rolleyes:

Helaas niet open.

Heb ondertussen wel meerdere errors gehad nadat ik premiere pro wilden openen.. 1 error.JPG 2 error2.JPG
maja ik kan dat stuurprogramma ook niet installeren..! error nogmaals: AMD error.JPG

Ook als ik de driver download van de HP site zelf, en het dan wil installeren krijg ik volgend: installatie_error.JPG

Ik denk dat dit probleem alleen maar groter wordt nu...

Laatst bewerkt:
dit krijg ik dus als ik adobe premiere pro wil openen... error_adobe premiere pro.JPG

Ik snap er nog minder van...

Hoi,

Ik zou inderdaad morgen maar dit door de winkel laten oplossen ;)

wat een *** bedrijf!

ik ben langs geweest en moet nu zelfs onderzoekkosten betalen om het probleem te onderzoeken!!! Deze laptop is nog niet eens een maand oud!

19 euro omdat hij moet kijken wat het probleem is en daarna de andere kosten om het op te lossen!

Dit is ronduit belachelijk!!!!!

Heb ik als klant nergens recht op?

Ik dacht dat ik garantie heb?

Laatst bewerkt:
Okej,

misschien heeft iemand hier iets aan.

Zodra ik in apparaatbeheer één van de twee grafische kaarten uitzet, doet alles het prima. Alleen de resolutie's van beide kaarten alleen is niet echt mooi of HD. Ik heb in de bios geprobeerd het te veranderen om maar 1 grafische kaart te hebben maar dat is blijkbaar niet mogelijk bij HP pavilion's laptops.

Ik heb net 1 voor 1 de grafische kaarten geupdated. (eerst 1 uit, dan installeren, dit luktte nu EINDELIJK wel met de Radeon maar niet bij de Intel. Opzich niet heel erg, want deze werktte naar behoren)

Hoe krijg ik nu voor elkaar dat 1 grafische kaart werkt maar wel met goede resolutie?

Ik heb heel de laptop opnieuw geinstalleerd..

Ik heb nu gezegd bij de opties dat ik mijn steam en mijn hl2 wil openen met hoge prestaties maar ALSNOG krijg ik de foutmelding van die Intel grafische kaart... hoe los ik dit op..

asjeblieft iemand???!

Zie bijlage.screenshot.jpg

Ok, ik heb het opgelost.

Voor iemand die er ook last mee gaat krijgen doe alsvolgt. ( zo werkt het in ieder geval met een HP pavilion dv6 serie)

Sluit je computer af en start hem opnieuw op. Druk op de esc toets. Druk daarna op de f10 toets zodat je in de bios komt. In de bios ga je naar (bij mij) de één na laatste kopje toe, en je gaat met de pijltjes toetsen naar beneden. Daar zie je iets met Graphic staan. Standaard deze op dynamisch, verander deze naar Fixed. Sla de gegevens op door op de f10 weer te drukken en start de pc op. Nu heb je als het goed is zodra je op het bureaublad ben de mogelijkheid om bij verwisselbare afbeeldingen configuren (rechtermuisknop op het bureaublad en dan krijg je die optie te zien) Daar kun je hem op GPU voor hoge prestaties zetten (dus de beste videokaart) of op Energiebespareden GPU (de minimalistische videokaart) zetten.

Bij mij werkt het perfecto!

Damn EINDELIJK! :)
Haha losers bij Mediamarkt, heb het gewoon zelf opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan