Grafische Problemen en Geheugen Problemen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mastaglazy

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2009
Hoi Helpmij
Ja daar ben ik weer met men videokaart problemen!
Deze keer wordt het wel heel erg vervelent.
Ik heb gisteren Call of duty Modern Warfare 2 gekocht en sindsdien begon het.

Mij specs zijn:
Pentium 4 3.0ghz
2gb RAM
ATI Radeon HD 4350

Gisteren kreeg ik al "DirectX has encountered a error and needs to be closed"
Dit heb ik gefixt door het spel te starten in een hogere resolutie.
Zonet starte ik het spel en ik kreeg ingame allemaal rare grafischie problemen, zoals wapen plaatjes of kill plaatjes dat zijn gewoon zwarte blokjes, en als ik loop begint men wapen te flikkeren.
Toen de ronde afgelopen was liep het spel vast, ik probeerde taskmanager op te starten maar die crashte de hele tijd waneer ik hem opstarte, toen probeerde ik een screenshot van men probleem te maken maar ik kreeg de error dat er niet genoeg geheugen is om een bitmapscreenshot te maken, ook taskmanager was geen geheugen voor over, nu heb ik ook waneer ik bijvoorbeeld naar start ga dan zijn bij de pictorgrammen de namen weg als ik er op klik komen ze weer terug, alstublieft help mij hiermee want ik wordt helemaal gek toen ik hem kocht begon dit ook zo en het werdt er ook niet beter op alleen slechter :(
Ik ben ten einde raad met deze kaart (hey dat rijmt :thumb:)

Ik zet dit in de spel werkt niet forum neer omdat ik dit met men games heb, gunbound kan ook al niet meer opstarten doordat hij INEENS zegt dat mijn videokaart 640x480 resolutie niet ondersteunt :P altijd gewerkt en nu niet meer :(

Alvast Bedankt, Klaas

Laatst bewerkt:
Ik probeerde zonet weer even te spelen en nu moet ik hem naar recommended doen omdat hij zonet dus was gecrasht nu probeerde ik hem terug naar mijn scherm resolutie te zetten en nu krijg ik dit,

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan