Grafische problemen opgelost met GTA: Vice City patch

Status
Niet open voor verdere reacties.

Muurhond

Inventaris
Lid geworden
23 jun 2001
Berichten
10.584
Het blijkt dat op sommige PC's Grand Theft Auto voor grafische problemen zorgt. Polygonen zouden namelijk niet correct worden weergegeven. Rockstar heeft dan ook snel een patch in elkaar geknutseld die het probleem zou moeten verhelpen. Heb je geen last van "polygoon corruptie", dan hoef je deze patch niet te installeren.

De patch weegt slechts 1,87MB. Klein detail is wel dat het om een UN-SUPPORTED update gaat. Gebruik is dus op eigen risico.

The only file changed by this patch is GTA-VC.EXE which is upgraded to version 1.1

Save game and setting files are carried forward with no issues.

This fix is an UN-SUPPORTED update that corrects polygon corruption that has been noticed on certain video cards and PC combinations.

This is the only change that has been made from your original version of Grand Theft Auto: Vice City.


Download patch:
http://www.take2games.com/support/patches/vicepatch_11.zip

----------------------------------------------------

Wat valt er onder polygon corruption? Dat auto's zomaar spawnen, is et niet.
 
zijn dit die witte blokken om sommige dingen bv. lichten
 
Geplaatst door Smartguy
Ja, hij vraagt of dat lichten zijn...toch? lijkt me wel :D

Nee, hij vraagt of die ''blokken'' om de autolampen nog steeds zo hoekig zijn na deze patch.
Antwoord: ja.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan