Gran Turismo 5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rajeev

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2009
Hey!

Ik heb Gran Turismo 5 wel eens gespeeld bij familie en vrienden op de PS3, en vond het een geweldig spel, alleen jammergenoeg heb ik zelf geen PS3. Maar ik heb wel een game pc, welk spel is vergelijkbaar met Gran Turismo (5), maar dan voor de pc?

Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,
Rajeev

Bedankt! Maar dit spel bezit ik al.

Welke zijn er nog meer?

Er is geen vervanger op de PC zoals Gran Turismo serie is. NFS komt met auto kopen en upgraden inderdaad in de buurt. Verder als je races ook een must vind, kun je naar Grid, Dirt2 kijken.

Oke. Is er ook nog een ander spel dat nogal leuk is voor met een stuurwiel?

Ik heb al de volgende spellen:

Live for Speed
Need for Speed Shift
GRID
World Racing 2
GTR2

Dirt2 is zeer gaaf met Stuurwiel. Speel deze zelf op de PS3. Formule 1 mogelijk een optie voor stuur?

Inderdaad! Ik heb DiRT2 en het is inderdaad best een leuk spel! Bedankt!

Graag gedaan, kun je nog uren plezier aan hebben.:)

Zeker weten!

Hij draait alleen (nog) niet op hoge en mooie resolutie, dat komt pas als ik een nieuwe videokaart heb. Ik heb nu de resolutie 1024x720 volgensmij. Met alles op Low :D, sommige ook op medium. Nu draait hij helemaal soepel, kan ik met een lage resolutie ook hoger gaan met de instellingen, bijvoorbeeld alles, of de meeste op Medium, en sommige wel op High?

Meetal is het gewoon een beetje rommelen in de instellingen en je krijgt vanzelf het perfecte beeld.

Veel Plezier.

Meetal is het gewoon een beetje rommelen in de instellingen en je krijgt vanzelf het perfecte beeld.

Veel Plezier.

Dat is helemaal waar! Alhoewel ik alles nu op Low heb staan, maar alles vliegt naar High op het moment dat ik een nieuwe videokaart aanschaf. Ik ben nu in bezit van een on-board kaart, de HD3300 op een MSI moederbord. :)
Het is tot nu toe bij zware spellen veel geweest met frommelen enzo, maar uiteindelijk heb ik geen een spel niet kunnen spelen :)

Daarom ja ik beschik zelf nu op dit moment over de HD4650 ook een prima kaart en veel krachtiger dan dat ik had gedacht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan