Gran Turismo achtige game voor PC?

Status
Niet open voor verdere reacties.

globe

Verenigingslid
Lid geworden
18 mrt 2001
Heyzzz daar,

Ik heb op vakantie avonden lang GT3 zitten spelen op een PS2. Is er een game op de PC die hier op lijkt? Dus zelf auto's upgraden, kopen, verkopen en winnen etc.

Thanx Guido

a2 racer toch?

:D nee volgens mij niet nee

gt3 is trouwens een supergame!

Het spel "St**** Legal" is een leuk spel.

Straat races houden en met je geld verder opvoeren

wel ffies alle patches van internet halen

echt een master game

heej jongus dit is maf, als ik S t r e e t L e g a l aan elkaar schrijf krijg je het bovenstaande

Laatst bewerkt:
Burnout 2 is inderdad een topper. Maar veel games als gt3 zijn er niet je zou kunnen zoeken naar gt2 voor de psx en bleem downloaden (De demo versie). Dat is legaal omdat je het orginele spel bezit en dat geen rom is. Dat spel kost bijna niks en als je voor een paar heuro's bleem upgrade heb je onderseuning voor 3d kaarten en ziet het er nog beter uit ook. Bleem is officieel de fles op gegaan maar ik kan zeggen gebruik je zoek skills. Ook zijn er shareware bedrijven die destijds duizenden licenties hebben ingekocht en bleem nu dus nog legaal verkopen. Suc6

ps : er is geen bleem voor de ps2 en roms zijn wel illigaal dus gt3 is niet legaal op de pc te spellen

bleem heb ik, da's geen probleem.

Ik ga wel effe google-en

Gr Guido

Geplaatst door Charley
Het spel "St**** Legal" is een leuk spel.

Straat races houden en met je geld verder opvoeren

wel ffies alle patches van internet halen

echt een master game

heej jongus dit is maf, als ik S t r e e t L e g a l aan elkaar schrijf krijg je het bovenstaande

haha ja dat kom omdat ze woorden hebben ingevoert die je niet mag beruiken, om zo te voorkomen dat mensen elkaar de huis vol gaan schelden, alleen dat is hier niet echt het geval, gaat iig om het woordje r-e-e-t

Ff ontopic, ik geloof dat DTM Race Driver er aardig in de buurt komt, de game is nog niet uit, maar ziet er fantastisch uit. Check deze link voor screenshots:

http://gamesurf.tiscali.de/pc/screenshots/index.php?game=341&page=9

Heb net de game Sportscar GT geinstalled.

Oudje maar errug leuk, vooral als je een bezoekje aan google heb gebracht en over de 50 patches en 500 cars en tracks kunt downen!!!

Waarom wist ik dat niet 3 jaar eerder???

Greets Guido

Sport Car grant turismo ?? Volgens mij lag die bij de intertoys in de budget bak zal eens kijken voor mijn broertje. Voor NFS : Hot pursuit (das deel 3) zijn er ook flink wat auto's te dowen een stuk of 300

www.racer.nl is ook zeer de moeite waard. Geen hardcore game maar wel supervette tracks en cars!

en het is freeware.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan