Grand Prix 4 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

j.keizer

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2003
Ik ben in het bezit van de originele cd- rom Grand Prix 4.
De installatie verloop zonder problemen. Het opstarten durt echter erg lang. Er veschijnt regelmatig enige tijd een zwart scherm. Als ik bij de vraag "Do yoy want to calibrate the grafics"ja beantwoord dan krijg ik verschijn m'n bureaublad. OOk het geluid hapert bij het opstarten van het spel. Saven van de stuur instellingen lukt niet. Ga ik verder in het spel en kan uiteindelijk spelen dan verschijnt wederom het bureaublad. Eén keer heb ik kunnen racen maar daarna, ook na herhaaldelijk opnieuw installeren is het niet gelukt.
Wie helpt mij "op weg"
Groet

jan keizer

Verplaatst van members chat naar de spellen sectie. :)

Geef eens wat meer info over je systeem. Dingen als processor, RAM, videokaart, besturingssysteem...... Kan het zijn dat je videokaart niet wordt ondersteund door GP4? (Kijk in de readme, zie hieronder :p) Dan krijg je vaak van die narigheid dat ie plotseling terug gaat naar het bureaublad en dergelijke......:D

Grand Prix 4

windows 98
intelpentium 3
256 RAM
Geforce 2 GTS van Creative labs
In de readme staat deze niet vermeld maar wel Nvida Geforce 2
Zou dit het probleem kunnen veroorzaken

Zwaar genoeg?

Hoi,

Ik heb dat spel ook eens een keer willen installeren maar ik ben van ergernis maar gestopt, ik kon het wel spelen maar de pc was echt te traag, het beeld ging met stukken enz.. ik heb een PIII 550Mhz en ik houd het voorlopig maar bij GP3 :(

Groetjes,

Re: Grand Prix 4

Geplaatst door j.keizer
windows 98
intelpentium 3
256 RAM
Geforce 2 GTS van Creative labs
In de readme staat deze niet vermeld maar wel Nvida Geforce 2
Zou dit het probleem kunnen veroorzaken

Tja, hier moet je het volgens mij wel mee kunnen spelen. Update ook eens je drivers voor de videokaart: http://www.nvidia.com/view.asp?IO=win9x_43.45

En misschien doet een patch ook wonderen, die zijn o.a. hier te vinden: http://www.grandprixgames.com

Suc6 :thumb:

grand prix

Goed en slecht nieuw

Het spel werkt met de nieuwe driver
Het slechte nieuws: 2x als laatste in de race geëindigd

Dank voor de hulp!!

ik had toevallig een joystick en een stuur op mijn pc zitten bij mij was dat het probleem als ik mijn joystick uit de usb poort haal doet hij het perfect

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan