Grand Theft Auto IV Zwarte Omgeving

Status
Niet open voor verdere reacties.

popjessjo

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2009
Heyy,

Ik heb GTA IV voor de PC geïnstalleerd, maar ik zie alleen de auto's en mezelf, de rest is gewoon zwart...
Paar gegevens:
CPU Speed: 1.99 GHz
RAM: 2.9 GB
OS: Microsoft Windows 7 Ultimate Edition (build 7600), 32-bit
Video Card: Mobile Intel(R) 4 Series Express Chipset Family
Sound Card: High Definition Audio-apparaat
CPU: Pentium(R) Dual-Core CPU T4200 @ 2.00GHz

Ik weet 't, niet echt hoog, maarrrrr... op een andere PC (wel goed :) )had ik destijds dit ook gehad, maar ik weet niet meer hoe ik dat had opgelost :D
BVD, Popjessjo

Hoi

ik denk dat komt door je videochip.gta4 is veels te zwaar voor zo'n chipje.

Maar ik had dit ook op een wél goede PC en hij is verder ook helemaal niet sloom ofzo...
Ik weet gewoon niet meer hoe ik dit had opgelost. Mijn videokaart is inderdaad niet echt goed, maar toch wil ik graag iets proberen. Als 't dan niet werkt, dan kan ik altijd nog het spel verwijderen.

Je zou kunnen kijken of de drivers up to date zijn.
directx ook up to date?

Op Emachines staan geen drivers meer voor de videokaart, en directX is volgens mij ook helemaal goed.

Is echt niet zo gek hoor.

Je pc is gewoon veel te zwak voor dat spel, zowel de processor als de onboard videochip, dat gaat nooit werken en is ook niet op te lossen.

ook ik moet je helaas teleustellen, GTA4 is een erg zwaar spel, zelfs voor flinke pc's.
en jou specs geven aan echt veeeel te laag te zijn, eerlijk gezegt verbaasd het me nog dat je uberhaupt je eigen auto en die van andere ziet!
dat je het ook had op een andere sterkere pc, en dat je dat toen kon oplossen zegt eerlijk gezegt niets over dat je t daarom ook zou kunnen oplossen
pp deze pc. het enige wat je kunt doen is de laatste patch van GTA4 installen, en dan de game starten en alle settings op de laagste stand zetten,
werkt t dan nog niet, wat t niet zal doen dan zul je de game weer moeten deleten, (ervan uit gaande dat je drivers up to date zijn, maar aangezien je
geen drivers meer kunt downloaden voor je kaart zal dit dus ook niet gaan).

erg jammer, want GTA4 is echt een grandiose game.

succes
leon

maar die zwarte omgeving had ik eerst ook op een veeeeeeeel betere pc, en toen had ik dat ook opgelost, maar weet niet meer hoe :(. Verder loopt hij helemaal niet sloom...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan