hallo
ik heb volgende probleem met de spel harry potter and the deadley hallow part 1.
het beeld de spel beeld loopt door elkaar heen in de game het gras zie ik door het caracter heen of een halfe tafel dit zijn de minimale eisen van de game
mijn pc is een ati hd 4600 dual core 2.8 met 4 gb ram geheugen de nieuweste driver heb ik geinstaleerd weet iemand raad
3. Minimum PC Configuration harry potter and the deadly hallow part 1
----------------------------
In the event of any problems, please ensure that your PC meets the minimum specification stated below.
Operating System Windows XP/Windows Vista/Windows 7
Processor Single Core 2.4GHz or Dual Core 2.0GHz or equivalent
Memory 1.5GB RAM
Video card 256MB DX9c compatible graphics card. Geforce 6800, Ati X1600 or better. Laptop chipsets may work but are not supported.
HDD Space 5.0GB
Soundcard DirectX 9.0c or higher compliant sound card
DirectX DirectX 9.0c
moet ik een foto perse via een site erop zetten?
ik heb volgende probleem met de spel harry potter and the deadley hallow part 1.
het beeld de spel beeld loopt door elkaar heen in de game het gras zie ik door het caracter heen of een halfe tafel dit zijn de minimale eisen van de game
mijn pc is een ati hd 4600 dual core 2.8 met 4 gb ram geheugen de nieuweste driver heb ik geinstaleerd weet iemand raad
3. Minimum PC Configuration harry potter and the deadly hallow part 1
----------------------------
In the event of any problems, please ensure that your PC meets the minimum specification stated below.
Operating System Windows XP/Windows Vista/Windows 7
Processor Single Core 2.4GHz or Dual Core 2.0GHz or equivalent
Memory 1.5GB RAM
Video card 256MB DX9c compatible graphics card. Geforce 6800, Ati X1600 or better. Laptop chipsets may work but are not supported.
HDD Space 5.0GB
Soundcard DirectX 9.0c or higher compliant sound card
DirectX DirectX 9.0c
moet ik een foto perse via een site erop zetten?
Laatst bewerkt: