Graphic booster

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joepinho

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2009
Berichten
14
Beste helpmij-ers,

Ik heb sinds kort de notebook van Fujitsu Siemens Amilo sa 3650 gekocht samen met een graphic booster.

Alleen zit ik een beetje in me maag met die graphic booster.

Ik heb mijn graphic booster aangesloten op mijn laptop maar kan hem niet instellen op het scherm van mijn laptop.
Mijn graphic booster is een ATI Mobility Radeon HD 3870
en normaal zit er in mijn notebook een ATI Radeon HD 3200

Kan ik de graphic booster alleen maar instellen in een extra extern beeldscherm?

Heeft iemand nog andere ervaringen met de graphic booster?

MvG

Joepinho
 
Volgens notebook check is het alleen mogelijk om via een extern scherm de graphics booster te gebruiken (zie hier klik)
 
klopt niet!

hallo,

je kan je graphic booster wel koppelen eraan. om dat te doen doe je het volgende: sluit stroom aan en de kabel van de booster naar de laptop, dan als laatste zit er naast de ingang waar je de stroom kabel in moet doen (van de booster) en ingang van een poort (weet de naam niet ervan) daar doe je kabel in en ook in de laptop (de kabel die voor beeldschermen is).

dan ga je naar catalyst control center en druk je op die 3870 kaart.;) kostte mij 2 uur om dat uit te vinden kwam er zelf op, want waar ik de laptop kocht dachten dat die alleen voor extern was....:confused:

PS: je kan het nakijken op http://www.systemrequirementslab.com dan staat er als het goed is die kaart van ATI 3870. als je het doet door alleen de kabel die er bij zit dan heb je videokaart zonder geheugen erin zitten en anders wordt alles groen:D. veel succes ermee:thumb: als je nog vragen hebt hoor ik het graag van je.;)

PS: om te overclocken kan die hem niet vinden terwijl die er wel is. en wat ik heb is als je de laptop opnieuw opstart dat je de kabel die van beeld naar beeld gaat er opnieuw indoen en weer naar catalyst control center. ik heb de laptop pas sinds eergister dus ik ben er nog beetje mee aan het klooien.;)
 
Bedankt voor de info, ik zal later er een beetje mee gaan prullen.
als ik nog vragen heb, pm ik je wel!
bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan