Graphic card werkt niet naar behoren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

deobus

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2007
Mijn (''nieuwe'') grafische kaart werkt niet meer naar behoren... hij doet het wel in games zoals BF2 en WoW, maar als ik een gedownloade video(WMA) in WMP wil kijken dan krijg ik allemaal rare kleuren.. ik krijg dit bij de installatie van de videokaart, heb hem al geprobeerd opnieuw te installeren.

[SMALLIMG]http://img153.imageshack.us/img153/197/videokaartdingql9.png[/SMALLIMG]

Ik krijg rare kleuren.. beetje fluor achtig geel groen blauw roze en rood... jullie wete vast wat ik bedoel... en bij mycom zeide ze dat die grafische kaart het gewoon hoorde te doen..wat ie ook wel doet! :S op youtube heb ik gewone kleuren... (zelfde video stond op youtube), maar ik wil ze graag op m'n pc hebben.. en nee ik download ze niet vanaf youtube... gewoon vanaf filefront waar iemand hem op geupload heeft.. (de maker)
Met mijn oude videokaart had ik nooit dergelijke problemen hiermee.. jammer genoeg is staat die nu bij een vriend in z'n pc kast...

Mogelijk ligt het aan een update van de grafische kaart.. uniblue driverscanner geeft wel een aan.. ik heb deze al een keer gedaan op een vorige windows installatie maar toen bleef hetzelfde probleem.. als ik hem nu wil downloade via uniblue dan hangt het programma vast :(

Mijn grafische kaart is een Ati Radeon Sapphire HD 8350

Bedankt alvast voor mogelijke reacties,

Ruben :thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb ondertussen op internet gezocht naar laatste versie driver, heb alleen een CCC(catalyst control center) fix gevonden... na installatie van dit is het probleem nog steeds niet opgelost... maar uniblue driverscanner geeft nu geen nieuwere versie meer aan dus dat is wel gedaan... kan het misschien in de instellingen zitten?
Alsjeblieft.. iemand :P I BEG OF YOU!

-Ruben :thumb:

ja ja ja, en ja ik heb nieuwe voeding erbij gekocht :) Die is RUIM genoeg

-Ruben ik ga die link proberen :) BEDANKT!:thumb:

EDIT: ik kan niet op die site komen,

Beveiligde verbinding mislukt

Heb de uitzondering gemaakt, nu dit weer

Sorry, you have insufficient access.

403 Access Denied.

www.ati.com gebruikt een ongeldig beveiligingscertificaat.

Het certificaat is alleen geldig voor a248.e.akamai.net.

(Foutcode: ssl_error_bad_cert_domain)

* Dit kan een probleem met de serverconfiguratie zijn, of iemand probeert deze server na te bootsen.

* Als u in het verleden wel met succes hebt verbonden met deze server is deze fout wellicht tijdelijk en kunt u het later nog een keer proberen.

Of u kunt een uitzondering toevoegen…

Laatst bewerkt:
daar gaan we ;), installeer de hele zooi die die download brengt :), express install maar gwn ;)

Laatst bewerkt:
nee, nog steeds hetzelfde na installatie van jouw link... heb al pc opnieuw opgestart :(
Weet je misschien nog wat, iemand anders misschien? Iets in de instellingen?

-Ruben :thumb:

zou het niet aan je codecs liggen of iets dergelijks?

Heb je het probleem ook met een officiele (desnoods gebrandde) dvd?

codecs erbij geinstalleerd vanaf de originele dvd/cd :) Ik heb geen id wat het probleem is..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan