graphics card broertje

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikke300

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2009
Berichten
22
hoi iedereen,

ik ben daniel en ik ben op zoek naar een graphics card voor mijn broertje. beide hebben we 0 verstand van wat een goede graphics card is en of het wel mogelijk is met het budget dat mijn broertje heeft. namelijk 40-50 euro. hij wil heel graag het spel call of duty world at war kunnen spelen om met zijn vrienden nazi zombies te kunnen doen. zijn huidige kaart heeft geen shader 3.0 waardoor dit niet kan. zou iemand voor mij een zo goed mogelijke kaart op kunnen zoeken?

hier 2 screen van de hardware van zijn pc:

15xleee.jpg

2mhsu3d.jpg


mvg daniel
 
Laatst bewerkt:
bedankt vanschagen maar hier heb ik vrij weinig aan. het gaat uiteraard niet alleen om een kaart met shader 3.0 want dat is vast niet de enige reden dat de kaart die we nu hebben niet werkt. ik zoek naar een zo goed mogelijke kaart voor zijn budget die het spel kan afspelen. als ik zelf naar een site zoals alternate ga word ik niet wijzer en ik durf niet zomaar een random kaart van 40 euro te kopen.

mvg daniel
 
voor 40 euro heb je ook weinig keus :p
dus je vervalt aan goedkope kaartjes :D

wil je een kaartje die alle spellen speelt???
moet je je hele pc aanpassen en de GTX680 kopen
 
Laatst bewerkt:
zoals ik al zei is het budget van mijn broertje 40 tot 50 euro en wil hij graag call of duty world at war kunnen spelen. volgens mij is het mogelijk om voor die prijs een kaart te kopen die dat kan. ik heb net weer even gekeken op alternate en deze kaart gevonden maar ik heb geen idee of deze kaart zou werken of niet op mijn broertjes computer. link: http://www.alternate.nl/html/product/ASUS/EAH6450_SILENT-DI-512MD3(LP)/860850/?
 
vrijwel iedere kaart die je nieuw koopt in de winkel kan CoD WaW aan
wil je het op een degenlijk HD resolutie(720P) spelen dan zul je er meer geld aan moeten besteden
of 2de hands ergens een HD5670 zien te vinden klikerdeklik

ook moet je rekening houden met je voeding een degenlijke videokaart heeft vaak een voeding van minimaal 400/500 watts nodig


is dit een merk pc zo ja, welk type/model is het?
 
Laatst bewerkt:
dankje voor je reactie
het type/model van de pc is een dell optiplex GX620

over de advertentie die je mij stuurde weet ik niet of hij zal werken want ik heb geen scherm dat dvi of hdmi accepteert volgens mij. alleen zo'n blauwe kabel
 
Ok..

Een kast dus met full-height cards supported en een 305watter aan voeding.
Als ik kijk naar de 5670 kaart die Firest0rm liet zien zou dan moeten kunnen. Die zit op ongeveer 175w totaal systeem (Bron)
Nu zullen alle kaartjes in dat budget niet al teveel aan stroom vragen btw.
 
Als jou was zou ik in dit geval een bod doen op het kaartje wat Firest0rm al liet zien via Marktplaats.
 
gedaan maar volgens de info zit er alleen dvi en hdmi op terwijl mijn beeldscherm die optie niet heeft....
 
is geen probleem je kunt er een simpel dvi to vga adaptertje van 5 euro op zetten klikerdeklik
vraag aan de persoon of hij de adapter erbij kan leveren wellicht zat deze al bij de videokaart
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan