Graphics card has stopped working.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lgamer

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2011
Hoi,

Even een kort vraagje. Mijn grafische kaart is al 2 keer "gestopt met werken". Weliswaar met en grote tussentijd, maar toch zou ik willen vragen of ik me zorgen moet maken.
Ik moet er wel bij vermelden dat mijn laptop telkens een lange tijd aanlag (in de zin van 3 weken in en uit standby-modus). Kan oververhitting misschien een oorzaak zijn of moet ik beginnen zoeken naar een oplossing?

Wel heel weinig informatie.

Volgens mij spreekt U over een laptop.

Hoe merkt U dat Uw grafische kaart "stopt met werken"?

Omdat ik een zwart beeld krijg met een muis die ik niet meer kan bewegen. Dan kan ik in principe gewoon niets meer doen. Start ik mijn laptop opnieuw op, dan zegt dat windows dat m'n ATI Mobility Radeon (5600/5700 series) gestopt is met werken.
Veel weet ik er ook niet over want als ik vervolgens een gestructureerde oplossing wil downloaden, kan hij dit niet laden.

Als een videokaart/chip echt kapot is, geeft hij helemaal geen beeld meer. Ook niet de melding dat hij kapot is of gestopt is.

Op basis van Uw beperkt info...

Als Windows iets meldt van "gestopt met werken" en dat gebeurt na weken aanstaan van de laptop (lees ik in eerste bericht) en wanneer na een flinke pauze (?) de laptop dan weer gewoon opstart (?), dan lijkt het een warmteprobleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan