graphics niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanof

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2008
Ik heb niet al te lang geleden windows vista aangeschaft alleen ik heb wat probleempjes met mijn videokaart. indows vista aero doet het bij mij niet goed want ik krijg de graphics van home basic terwijl ik ultimate heb. ik dacht misschien ligt het aan de driver dus ik heb de nieuwste driver geinstaleerd maar toen kreeg ik de volgende error

No ATI graphics driver is intalled, or the ATI driver is not funcioning properly. please install the ATI driver appropriate for your ATI hardware.

mijn videokaart heet ATI Radeon X850XT

hoi

waar haal jij de driver vandaan?
na installatie ook de pc herstart?

ok die is goed.
maar je krijgt ze dus niet geinstalleerd.

ook je chipset driver moederbord er goed op staan?

en over dat aero:ik begin mij af te vragen of de 850 serie wel vista ready was voor aero.
maar daar kijk ik nog even of ik daar iets over kan vinden cq wellicht dat iemand anders dat zo weet

ok die is goed.
maar je krijgt ze dus niet geinstalleerd.

ook je chipset driver moederbord er goed op staan?

en over dat aero:ik begin mij af te vragen of de 850 serie wel vista ready was voor aero.
maar daar kijk ik nog even of ik daar iets over kan vinden cq wellicht dat iemand anders dat zo weet

ik weet niet precies of ik de chipset er goed op heb staan maar op de doos van mijn videakaart staat certified for windows vista

zou het volgende eens een keer doen dan.
je weet welk moederbord(indien zelfbouw pc) je hebt of welk merk en type pc?

vermeld hier dan even.

bedoeling is dat je dan eerst de chipset drivers installeert.
pc herstarten.
daarnaa de videokaart drivers
pc herstart

zou het volgende eens een keer doen dan.
je weet welk moederbord(indien zelfbouw pc) je hebt of welk merk en type pc?

vermeld hier dan even.

bedoeling is dat je dan eerst de chipset drivers installeert.
pc herstarten.
daarnaa de videokaart drivers
pc herstart

ik heb een ASUS P4R800-VM moederbord

wel ik zou dan gaan voor VGA :thumb:

de rest heb jij volgens mij niet nodig al kan het misschien wel eens handig zijn de laatste bios versie te installeren maar op het eerste zicht is dat niet noodzakelijk

wel ik zou dan gaan voor VGA :thumb:

de rest heb jij volgens mij niet nodig al kan het misschien wel eens handig zijn de laatste bios versie te installeren maar op het eerste zicht is dat niet noodzakelijk

ehhm dat is alleen voor linux :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan