grappige chatbox

• Onderwerp starter Onderwerp starter ccc1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ccc1

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2008
hoe delete ik deze vraag want dit was een domme vraag

Laatst bewerkt:
nou

het is wel niet echt goed voor mijn vriend maar wel grappig
dat het echt is bedoel ik

Geloof dat hij geen probleem heeft, wilt alleen vertellen hoe "leuk" die chat is, als je daar scheld krijg je een virus... Geloof het niet helemaal maargoed.

Erg plausibel inderdaad, lijkt mij eerder de beheerder van die site die meer hits wil hebben.

Wat is het probleem ?
Wil hij geholpen worden om het virus te verwijderen ?

ja ik wil dat jullie me willen zeggen hoe ik die VIRUS weghaal voor me vriend eigenlijk well grapig maar toch moet ik hem helpen:thumb:

Zoek een goede virus scanner. Gratis is er genoeg te vinden, anders een trial voor een maand ofzo.

In ieder geval krijg je geen virus van die chatbox, heb het persoonlijk uitgeprobeerd voor je.

Google.nl
'online virusscan'.

:)

Housecall, Kaspersky, Panda, Symantec, NOD32, kies wat leuks :).

een ding>

maar jongens het werkt alleen op gevoelige PCs ik meen het ik heb het op de site van de maker gezien:eek: o ja ik heb nog een vraag halen de virus scanners de VIRUS weg of zeggen ze alleen welke VIRUS het is?:confused:

maar jongens het werkt alleen op gevoelige PCs ik meen het ik heb het op de site van de maker gezien:eek: o ja ik heb nog een vraag halen de virus scanners de VIRUS weg of zeggen ze alleen welke VIRUS het is?:confused:

Aah. Nou mijn PC is niet zo gevoelig hoor :).
De meeste scanners halen het ook weg.

Als je het op de site van de maker hebt gezien dan weet je de naam toch ook?

Verwijs ons anders even door naar de site van de maker, dan weten we of het makkelijk te verwijderen is of niet...

Als je het op de site van de maker hebt gezien dan weet je de naam toch ook?

Verwijs ons anders even door naar de site van de maker, dan weten we of het makkelijk te verwijderen is of niet...
ja ok de site is spam

Laatst bewerkt door een moderator:
Ga alsjeblieft iemand anders vermaken...

Het is wel duidelijk dat je die site net zelf hebt zitten maken.

Ten eerste omdat je zolang over een simpele reply moest doen en ten tweede staat die site als nieuwe tipjes.nl-site.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan