Gratis aanmelden in 220 zoekmachines

Status
Niet open voor verdere reacties.

RetroX

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2005
Beste webmasters,

ik heb het tooltje van submitforce verbeterd en enorm uitgebreid. Je kan nu in 1 keer je site aanmelden bij 220+ zoekmachines. (duurt wel 10 minuten om te verwerken dus heb geduld)

http://submit.r4rw.net

Dat zijn er een hoop. Hoe heb je die zoekmachines geselecteerd, wat voor criteria heb je daarvoor gebruikt?

Waarom geen JavaScriptje voor het selecteren / deselecteren van alle checkboxen ?

Verder: wat voor zoekmachines zijn dit ? Enige nuttige die ik er tussen zie staan is Google ! Waar zijn de volgende: altavista, ilse, vinden.nl, vindex.nl, MSN search (of is dat dat BCentral-iets ?) ...
Grotendeels zie ik onzinnige zoekmachines staan, alsof ik mijn bedrijfswebsite bij een online datezoeker aan zou willen melden ...

:confused:

Het lijkt wel weer een manier om aan e-mail adressen te komen:(

Als je hoog in de ranking bij Google wil komen, zorg dan dat je site XHTML is en maak goed gebruik van CSS en gebruik absoluut geen frames.

Geplaatst door miem
Als je hoog in de ranking bij Google wil komen, zorg dan dat je site XHTML is en maak goed gebruik van CSS en gebruik absoluut geen frames.
XHTML ? Dat de semantiek van je pagina ertoe doet wil ik best geloven, maar dat een nieuwer DOCTYPE je hoger brengt in de Google resultaten ? Klinkt twijfelachtig :)

*zal het één dezer dagen eens gaan uitzoeken*

De zoekmachines zijn handgeselecteerd. Diverse pagina's gebruiken betaalde aanmelding of accepteren geen input van buitenaf.
Wel is het zo dat als veel (kleinere) zoekmachines je site herkennen dit je ranking in andere zoekmachines ophoog helpt.

Voor wie het niet vertrouwd lekker niet gebruiken, scheelt mij enkel traffic.

voor de critici mijn stats van de maand juli:
Robots/Spiders visitors (Top 10) - Full list - Last visit
InternetSeer 1576
Inktomi Slurp 581+344
MSNBot 727+88
Googlebot 259+62
Google AdSense 66+505:30
Ingrid 35+4
Unknown robot (identified by hit on 'robots.txt') 0+33
AskJeeves 27
Walhello appie 13+13
MSIECrawler 9+5