gratis antispyware programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

cj5wannabe

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2006
Wie kent er een gratis ( geen trial ) antispyware prog MET een real time protection .

spybot.
spywareblaster.
avg antispyware real protectie voor 30 dagen daarna kopen.
adaware 2007 free geen real time protectie. de plus en pro heben het wel.
andere progies van onbekenden instaleren vaak zelf spyware hoe daar rekening mee.

adaware 2007 is de reden van mijn vraag .
avg is maar voor 30 dagen en met cracks heb ik slechte ervaringen ( blijven niet werken )

spybot en spywarebaster hebben die een realtime protection ? dan ga ik ze eens proberen

(LEUKE SITE )

SpywareBlaster is in elk geval niet real-time, dit probeert te voorkomen in Internet Explorer dat spyware zichzelf instaleerd.
Spybot is real-time, zo lees ik het op Google.
Maar ik zou ze wel alle 2 downloaden!

klopt spyware blaster is niet real time .
Nu ben ik windows defender aan het testen

Duidelijk antwoord:

SpywarBlaster nemen, deze is niet real-time maar heeft wel een beveiliging voor Internet Explorer en Firefox en dan bij IE vooral voor op ActiveX gebaseerde malware.

Spybot Search & Destroy heeft wel real-time, namelijk met de functie TeaTimer en de SDHelper die kwaadaardige downloads in IE blokkeert.
Handleiding vind je hier.

Ad-Aware heeft real-time namelijk Ad-Watch. Deze functie zit alleen in de betaalde versies, in de SE Personal niet.
Handleiding vind je hier.

AVG Anti-Spyware heeft een betaalde en een gratis versie. In de gratis versie kan je de real-time beveiliging 30 dagen proberen, met beide versies kan je scannen.

Windows Defender is gratis voor legale Windows XP en Windows Vista gebruikers, is real-time en heeft een on-demand scan.

En neem niet te veel anti-spywareprogramma's, dit helpt je niet, en zorgt er alleen voor dat je pc langzamer gaat lopen. Verschillende programma's waarmee je alleen af en toe scant is wel goed.

Hopelijk nu wat duidelijker.:)

Laatst bewerkt:
nu weet ik het ook niet meer .
ik dacht dat zolang je geen icoontje krijgt recht in de balk dat de real time niet loopt, maar windows defender en spybot zeggen dat ze real time hebben . bij avg zie je een icoontje en weet je dus dat het werkt
windows defender scant wel elke dag automatisch dus denk ik dat ik deze ga nemen

Spybot TeaTimer hoeft niet de hele tijd een icoontje te hebben, en de real-time wordt ook pas zichtbaar als er iets aan de hand is, anders houdt 'ie zijn mond.

Windows Defender heeft, als het bezig is een icoontje rechtsonderin, maar dat icoontje kan ook niet zichtbaar zijn, door je instellingen. Ook deze real-time beveiliging roept pas wat als er iets gevonden is.

ok hartelijk bedankt .:thumb: :thumb: :thumb:

En niet vergeten, 1 anti-spywareprogramma in real-time beveiliging is genoeg.:)

En als je een nette internetter bent, die voorzichtig is, is het best mogelijk dat je dagen niks hoort van de beveiliging.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan