Gratis AntiVirus prog. van Microsoft !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben benieuwd naar het product of een aanwinst is.

slik...
een public beta versie...
terwijl bv avast en AVG beter floreren dan ooit tevoren...

Hoi !

Draait op ieder Microsoft-OS vanaf Win XP (zelf getest !).

Greetz,

Harry.

Hoi !

Draait op ieder Microsoft-OS vanaf Win XP (zelf getest !).

Greetz,

Harry.

Nog een vraagje, zag dat er een upgrade was naar een nieuwere versie (1.0.1500.0).
Alleen deze werkt bij mij niet, vraagt in eerste instantie of ik wel een legale windows versie heb. Nou dat heb ik dus wel. Heb windows xp home. Daarna checkt hij iets met 'genuine' of zoiets en daarna gebeurt er niets meer. Hoe los ik dit nu op?

Groet

Hoi !

Draai hier (Vista Ultimate 64-bits) met versie: 1.0.2140.0

Inderdaad wordt je OS gevalideerd, anders kun je Microsoft Security Essentials niet installeren.

Blijkbaar wordt je Win XP-installatie als "non-genuine" gezien, Microsoft maakt hier wel vaker een foutje mee......

Greetz,

Harry.

Hoi !

Draai hier (Vista Ultimate 64-bits) met versie: 1.0.2140.0

Inderdaad wordt je OS gevalideerd, anders kun je Microsoft Security Essentials niet installeren.

Blijkbaar wordt je Win XP-installatie als "non-genuine" gezien, Microsoft maakt hier wel vaker een foutje mee......

Greetz,

Harry.
Wat kan ik eventueel nog doen dan?

Hoi !

Da's een goede vraag.....

Zoals je weet is dit nog beta-software, dus dit soort foutjes kan nog voorkomen....

Hopelijk wordt het snel opgelost door @Microsoft.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Da's een goede vraag.....

Zoals je weet is dit nog beta-software, dus dit soort foutjes kan nog voorkomen....

Hopelijk wordt het snel opgelost door @Microsoft.

Greetz,

Harry.

Hoi Harry,

Heb inmiddels de laatste buildversie er op staan, ik heb windows home XP SP3 maar vindt de pc met deze virusscan enorm traag. Het opstarten duurt veel langer nu. Wel jammer. Heb jij er ook last van?

Groet, Romiam

Hoi !

Heb je wel de juiste versie (XP, Vista, 32- of 64-bits) geinstalleerd ?

Hier geen problemen mee, maar met de Vista-versie op XP loopt het voor geen m,eter.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Heb je wel de juiste versie (XP, Vista, 32- of 64-bits) geinstalleerd ?

Hier geen problemen mee, maar met de Vista-versie op XP loopt het voor geen m,eter.

Greetz,

Harry.

Hoi,

IK heb volgens mij wel de juiste versie erop staan volgens mij XP 32bits dus hij zou het moeten doen. Heb je overigens net een mailtje gestuurd.

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan