gratis antivirus vs Mcafee

Status
Niet open voor verdere reacties.

safik19

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2009
Beste mensen,

Mijn Norton verloopt vandaag en deze keer wil ik een gratis av proberen. Wat ik doe met internet is: films kijken, internetbankieren, e-mail en spelletjes. Verder doe ik niet zoveel. Is gratis av veilig voor mij? Welke gratis av moet ik downloaden? en moet ik nog meer software downloaden bijv. firewall enz.?

Ik heb ook kortingbon gekregen voor Mcafee. of moet ik Mcafee kopen voor meer veiligheid? Wat vind jullie van Mcafee?

Welke is beter? en wat moet ik downloaden?

mvg,

Hoi,

Na mijn weten is mcafee niet gratis maar je hebt een kortings bon voor welke beveiliging geldt die kortingsbon?
Anders is avast en avira een goede gratis optie.

Modag

Laatst bewerkt:
Al jaren gebruik ik, naar grote tevredenheid, de gratis combinatie van AVG-free, A-squared free en de Windows firewall.

AVG is voor de permanente bewaking en A-squared is voor de ad hoc controle.

NB. biede producten komen van tijd tot tijd met schermen waarop je aangeraden wordt de betaalde versie eens te proberen, maar dat moet je gewoon wegklikken.

Hier probleemloos de gratis versie van Avast op meerdere systemen

Hoi,

Ik gebruik al heel lang AVG-free. Blader in het scherm na de voorgaande link helemaal naar beneden en download de free-versie.
Toevoeging: verwijder, voordat je met installeren begint eerst Norton want dit kan i.c.m. AVG problemen geven.

Daarnaast gebruik ik de standaard Firewall van Windows (Vista) en Windows Defender (onder XP apart te installeren; onder latere versies standaard actief).
Daarnaast draai ik geregeld CCleaner en AdvancedSystemCare-free.

En daarmee blijf ik 'kennelijk' virus-en-malware-vrij, afgaand op een incidentele controle volgens schema in de bijlage.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Als je een legale versie van je besturingssysteem op je PC hebt raad ik je Microsoft Security Essentials aan.Heb hem nu op meerdere PC's geïnstalleerd op aanraden van o.a. onze Harry Snor en het is werkelijk een perfect pakket. Vraagt bijzonder weinig van je systeembronnen, scant snel, heeft dagelijkse updates en naar wat ik tot nu toe lees aan reviews komt hij er erg goed uit.
Zoals gezegd moet je wel een legaal OS op je systeem hebben draaien anders komt hij niet door de WGA check heen.

Hoi,

Na mijn weten is mcafee niet gratis maar je hebt een kortings bon voor welke beveiliging geldt die kortingsbon?
Anders is avast en avira een goede gratis optie.

Modag

Ik heb kortingbon voor deze: McAfee Internet Security Suite.

Bedank voor de reacties.

Ik denk dat ik gewoon windows firewall en defender gaat gebruiken.

Alleen twijfel ik tussen AVG, Avast en Microsoft essential.

Ik heb wel legale versie besturingsystem.

Welke is beste av?

Nog meer reaties?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan