Gratis Antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

stanvanbeek

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2009
Hallo,

Ik wil downloaden met BitTorrent, maar welk gratis antivirus kan ik het beste gebruiken om virussen, worms of trojans op te sporen die mogelijk gedownload worden ?

Bij voorbaat dank voor enige reactie,

Stan van Beek

maakt niet uit...neem er 1

Avast of AVG zijn mijn eerste keuzes.

Eén scanner is overigens voldoende, dus ik ga er van uit dat je nu niet al een scanner hebt?! Klopt dit?

Avast of AVG zijn mijn eerste keuzes.

Eén scanner is overigens voldoende, dus ik ga er van uit dat je nu niet al een scanner hebt?! Klopt dit?

ja, ik heb nu al een scanner , AVG, maar ik weet niet of ik daarmee ook kan downloaden met bittorrent

ja, ik heb nu al een scanner , AVG, maar ik weet niet of ik daarmee ook kan downloaden met bittorrent

Inderdaad, zoals bertus zegt, dat heeft niets met elkaar te maken.

Waarom denk je dat?

Werk zelf ook met torrents en moet eerlijk bekennen nog nooit een virus oid op die maneir te hebben binnengehaald. Tevens kan je wat je download ook apart laten scannen, door AVG, zodra de torrent binnen is.

AVG is prima, je hebt geen andere nodig.

Laatst bewerkt:
Inderdad, zoals bertus zegt, dat heeft niets met elkaar te maken.

Waarom denk je dat?

Werk zelf ook met torrents en moet eerlijk bekennen nog nooit een virus oid op die maneir te hebben binnengehaald. Tevens kan je wat je download ook apart laten scannen, door AVG, zodra de torrent binnen is.

AVG is prima, je hebt geen andere nodig.

Ik denk dat hij bedoeld of hij met avg wel veilig van bittorrent kan downloaden, anders begrijp ik het ook niet.

Vroeger vond ik AVG wel goed, maar door enkele rare dingen niet meer

http://www.softpedia.com/get/Antivirus/Microsoft-Security-Essentials.shtml

Gratis virusscanner van Microsoft, wordt geupdate via Windows update.
De scanner is een derivaat van Windows Live OneCare, een scanner met zeer goede beoordelingen.

Met AVG heb ik zeer slechte ervaringen mee, slechte detection rates en veel geheugenverbruik.

Voor een betaalde oplossing zou je Eset Smart Security of Eset Nod32 kunnen overwegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan