Gratis bellen van PC naar vaste telefoonnummers

Status
Niet open voor verdere reacties.
@mrmusic: Moet een vergissing zijn: Ik kom niet op de website van VraagAlex maar op een pagina van een webdesign bureau.

Ik denk dat je de gegeven link moet aanpassen.

Tijs.

@mrmusic: Moet een vergissing zijn: Ik kom niet op de website van VraagAlex maar op een pagina van een webdesign bureau.

Ik denk dat je de gegeven link moet aanpassen.

Tijs.

Bedankt! Link aangepast!

Ja dat las ik pas nadat ik mijn post had gemaakt, heb mn post alweer verwijderd:P :o

@mrmusic,

Heb je echt een voip telefoon nodig of gaat het ook met een headset via de PC?

Laatst bewerkt:
Gratis bellen naar alle vaste nummers in Nederland, België, Frankrijk, Denemarken, Thailand, Verenigde Staten, Australië, Verenigd Koninkrijk en steeds meer andere landen

Klinkt te mooi om waar te zijn... Heb me net even aangemeld, nog niks terug gehoord, maar ben benieuwd of t werkt!

Klinkt te mooi om waar te zijn... Heb me net even aangemeld, nog niks terug gehoord, maar ben benieuwd of t werkt!

Dacht ik ook, maar werkt hier echt perfect.

Enige is dat je aan het begin van het gesprek hoort dat het aangeboden wordt door VraagAlex, maar dat stoort me niet, gratis is tenslotte gratis

Dacht ik ook, maar werkt hier echt perfect.

Enige is dat je aan het begin van het gesprek hoort dat het aangeboden wordt door VraagAlex, maar dat stoort me niet, gratis is tenslotte gratis

Ja precies, als het goed werkt moet je je daar niet druk om maken :-)
En de kwaliteit dan?
Zit er een beperking aan het aantal/ duur van de gesprekken?

@ MrMusic

VraagAlex VOIP Xlite geïnstalleerd en getest ( binnen Nederland ) . Werkt uitstekend met Logitec Webcam/Microfoon - luid en duidelijk !!

Bedankt voor de tip :thumb:

@ MrMusic

VraagAlex VOIP Xlite geïnstalleerd en getest ( binnen Nederland ) . Werkt uitstekend met Logitec Webcam/Microfoon - luid en duidelijk !!

Bedankt voor de tip :thumb:

Graag gedaan, ik werk toevallig zelf ook met Xlite en Logitech cam/mic:thumb:

Dit werk niet meer.

hallo, eigenaren
dit werkt niet ik heb op de link geklikt
me e-mailadres gegeven + naam
er zijn 3 dagen voorbij en ik heb nog geen mail voor te downloaden.:S

iemand help?

Greetz erwin

Laatst bewerkt door een moderator:
@MW3,

Welkom op Helpmij,

Het is niet wenselijk om in een topic van 2010 mee te liften en /of te antwoorden dus deze gaat dicht en aangezien het me niet helemaal duidelijk wat je bedoeld daarom stel je vraag in een nieuw topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan