Gratis dns hosting

Status
Niet open voor verdere reacties.

stienoo

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2007
Is er een mogelijkhijd om een gratis (.be?) dns hosting te krijgen?

Niet dat ik lastig wil doen, maar daar kost het 2.5 euro per maand, dan kan ik evengoed bij gethost een domein met hostingpakket laten registreren voor 12 euro per jaar (en dan is het .be wat ik liefst zou willen)

Ik bedoel geen subdomijn maar een 'echt' domein, is dat mogelijk of bestaat dat niet?

Dat zei ik je dus al.. Als je het gratis wilt zou je kunnen vragen aan een webhoster of hij/zij je wilt sponsoren. :confused:

Ja, zal ik eens proberen, het probleem is vrees ik dat als iedereen dat gaat doen, er op den duur niet veel meer betaald wordt...

Als je een goed plan voor een website hebt en je verwacht dat je veel bezoekers zal gaan krijgen zal het wel goed komen toch? ;) Alleen moet je wel duidelijke afspraken maken.
Good Luck! :thumb:

Maar het is voor een site waar ik helemaal niet van weet of hij goed wordt :D (een clan site, voor het zelvde geld wordt het een flop...)

Dan zou je met die clan samen webhosting kunnen kopen toch?
Je hebt het al voor 1 of 2 euro per maand.. ;)

Ja, maar ik zou het (als het kan) gratis gratis houden, wat ik anders ga doen is reclame op een gratis subdomein (waar dan die clansite is) zetten en als ik dan genoeg heb webhosting kopen...

Rommel

Er zullen misschien sites zijn die je een gratis domein geven.
Maar dat is gewoon troep!
Gratis hosting kan je wel krijgen. Maar dan is dit altijd een subdomein dus: jouwnaam.webhost.nl Het beste wat je kan doen is inderdaad gewoon betaalde hosting te nemen. Het is echt niet zo duur! Tussen de 15,00 en 20,00 euro per jaar kan je webhosting hebben.
Zelf zit ik bij webreus BV voor 16,48 euro per jaar heb ik een mooi nl domein. En wat natuurlijjk ook altijd leuk is. Dat je een eigen E-mail aderes krijgt bijv. info@jouwdomein.nl
Kort om:
Betaalde hosting is niet duur! En verder lijkt het mij niet echt leuk als je een banner krijgt van je hosting provider. Dan heb je het misschien wel gratis. Maar het is niet zo mooi! :D

Laatst bewerkt:
Ja, dan ga ik denk ik toch betalen, ik weet ergens waar je voor 12 euro per jaar:
-200 mb opslag ruimte
-4 gb dataverkeer
-mail adressen, mysql databases en ftp acounts: 999
-direct admin

hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan