Gratis Download progamma

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin71239

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
Heeft er iemand een gratis download progamma
Waarbij je geen nieuwsgroepen hoef te hebben.
En geen torrets. Gewoon normale bestande. :D
Als iemand heeft bedankt ^^

Ik heb Caiway basis maar ik wil graag spellen kunnen downloaden.
En met caiway heb je niet standaart nieuwsgroepen. En me moeder wil er niet meer aan betalen.
Dus als iemand een goed progamma heefdt waarmee je spellen kan downloade graag!

Laatst bewerkt:
Limewire - Frostwire - Ares en ga zo maar door.

Wat heeft dat met spellen te maken?

Daar zijn al die P2P programma's niet geschikt voor.
Beste is toch Usenet.

Persoonlijk geef ik de voorkeur aan torrents. sneller dan bijv Limewire, makkelijker dan nieuwsgroepen

wil je nog simpeler hebben dan nieuws groepen????\
alles gaat automatisch,zeggen wat je hebben wilt en klaar :thumb:

Voor beginners kunnen dingen als RAR en PAR bestanden verwarrend zijn is mijn mening

En met caiway heb je niet standaart nieuwsgroepen. En me moeder wil er niet meer aan betalen.

Dus nieuwsgroepen is geen optie....

Dan zit je vast aan virus gevoelige systemen. ook op nieuwsgroepen heb je die maar minder. Alle andere P2P programma's zijn virus gevoelig.
Dan zou ik toch torrents adviseren (je geeft niet aan wat er nou exact het probleem mee is namelijk)

leven usenet

lang leven( usenet) is nieuws groepen

is de beste alternatief dan al die p2p proggies

1.helaas haken mensen af als ze al horen dat het geld kost

2 wat kost het 7,50 per 30 dagen http://www.eweka.nl

3 mensen haken af omdat ze maak een extra handeling moeten uitvoeren controlleren van de binnen gehaalde spullen

voor delen

1 bij een snelle internetverbinding 10 0f 20 of meer mbits gaat het rap gemiddeld 4,3 gig binnen uurtje binnen

2 nooit te hoeven seeederen en dat soort dus binnen is binnen

3 je kunt er alles weg halen

4 en je zit niet aan een contract vast bij eweka- zijn de 30 dagen voor bij kun je niet meer downloaden tenzij je account opwaardeerd
5 je kunt ook bij eweka smsen dat is voor een dag

voor meer informatie over met welke software je nodig heb geef een advies lees deze site door is specail voor beginners zo heb ik het ook geleerdhttp://www.binaries4all.nl/beginners/

veel plezier en als je een maal iets binnen gehaald heb wil je niet anders meer

zoek gewoon op de servers van rapidshare

bv
*knip*

Mod: Link verwijderd, warez aanbieden én 18+ content.
Lees de voorwaarden
regels.gif
nog maar eens door.

Laatst bewerkt door een moderator:
wil je nog simpeler hebben dan nieuws groepen????\
alles gaat automatisch,zeggen wat je hebben wilt en klaar :thumb:

Als je kan lezen. Staat er dat ik niet over nieuwdgroepen beschrik. Dus gaat moeilijk

Dus nieuwsgroepen is geen optie....

Dan zit je vast aan virus gevoelige systemen. ook op nieuwsgroepen heb je die maar minder. Alle andere P2P programma's zijn virus gevoelig.
Dan zou ik toch torrents adviseren (je geeft niet aan wat er nou exact het probleem mee is namelijk)

Torrets zijn sloom en zitten ook best vaak virussen in.

lang leven( usenet) is nieuws groepen

is de beste alternatief dan al die p2p proggies

1.helaas haken mensen af als ze al horen dat het geld kost

2 wat kost het 7,50 per 30 dagen http://www.eweka.nl

3 mensen haken af omdat ze maak een extra handeling moeten uitvoeren controlleren van de binnen gehaalde spullen

voor delen

1 bij een snelle internetverbinding 10 0f 20 of meer mbits gaat het rap gemiddeld 4,3 gig binnen uurtje binnen

2 nooit te hoeven seeederen en dat soort dus binnen is binnen

3 je kunt er alles weg halen

4 en je zit niet aan een contract vast bij eweka- zijn de 30 dagen voor bij kun je niet meer downloaden tenzij je account opwaardeerd
5 je kunt ook bij eweka smsen dat is voor een dag

voor meer informatie over met welke software je nodig heb geef een advies lees deze site door is specail voor beginners zo heb ik het ook geleerdhttp://www.binaries4all.nl/beginners/

veel plezier en als je een maal iets binnen gehaald heb wil je niet anders meer

Ja fijn maar ik zij dat me moeder er niet meer aan wilde betalen. Ik ga niet elke maand 7,50 betalen als het via caiway kan voor 5 euro. En ik wil zelf niet betalen snap je. Verdien niet zoveel.

Torrets zijn sloom en zitten ook best vaak virussen in.

Onzin, geheel afhankelijk van je verbinding en de seeders en leachers. Ik gebruik al jaren torrents en durf met trots te zeggen dat ik nog maar 2 keer heb meegemaakt dat ergens een virus in zat. Ik download gemiddeld zo'n 20 verschillende bestanden per week.

Tuurlijk kan het goedkoper bij Caiway maar dan heb je wel een snelheids limiet. Ik met mijn 20 Mb abbo heb daar niks aan. Om nog maar niet te spreken van de retentie.

TS vraagt om een gratis progje, dus valt nieuwsgroepen af. Blijft over: Limewire en torrents

Limewire;
makkelijk voor kleine bestanden
anoniem uploaden
redelijke kans op virussen

torrent;
makkelijk voor grotere bestanden
uploaders zijn niet anoniem en dus gebaard bij een goede reputatie
sneller dan limewire
weinig kans op virussen

Ja, weet ik . Ik reageerde alleen op het feit dat Caiway goedkoper is.
Spellen via een P2P programma is waardeloos. Dan zou ik ook maar voor torrents gaan als Usenet geen optie is.

limewire

ik vind het beste om muziek enzo te downloaden toch limewire veel virusen krijg je niet binnen gewoon goed opletten wat je download;)

Ja, weet ik . Ik reageerde alleen op het feit dat Caiway goedkoper is.
Spellen via een P2P programma is waardeloos. Dan zou ik ook maar voor torrents gaan als Usenet geen optie is.

Oke, Ik had al een goed torret download progamma BitTorret
Maar heb je ook een tip waar ik spelle kan vinde dan?
Is *knip* een idee?

ik vind het beste om muziek enzo te downloaden toch limewire veel virusen krijg je niet binnen gewoon goed opletten wat je download;)

Oke maar als ik spellen wil neem ik limewire niet.
Tip voor jou. Als je wil kan je hele albums tegelijkertijd binnen halen. Kwestie van je album in typen en je vind hem 2 keer. *knip ;)

Mod: Warez aanbieden is niet toegestaan, lees de voorwaarden
regels.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan