Gratis email adress outlook?

Status
Niet open voor verdere reacties.

xXxElitexXx

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Berichten
391
Hallo

ik gebruik nu tijdje hotmail maar het bevalt me niet zo lekker. en me familie gebruikt nu tegen woordig microsoft outlook 2010

maar ik had een vraagje hoe ik een email adress kan aanmaken?
gratis?

Wie kan mij helpen Gr. Gidion
 
Hotmail is een e-maildienst, Outlook is een e-mailprogramma. Een programma heeft niets te maken met de adressen.

1. Je kunt Hotmail in Outlook gebruiken (via de web connector)
2. E-mailadressen krijg je van je provider. Je ouders kunnen deze voor je aanmaken als ze dat willen.
3. Ook Gmail (webdienst) is te gebruiken via Outlook als IMAP- of POP3-account.
 
maar. kan ik dan ook een yohoo acoutn aanmaken en dan in outlook doen is dat ook mogelijk en als dat kan hoe dan kan dat iemand mij uitleggen stap voor dat?


Gr Gidion
 
Ik weet niet.

ik heb alles ingevult maar doet het niet of doe ik wel goed op de foto?




Uploaded with ImageShack.us
Gr Gidion
 
Laatst bewerkt:
Heb je de link waar Eagle Creek naar verwees wel goed en op je gemak doorgelezen?
Zo zou je gebruikersnaam moeten zijn wat het woord zegt, namelijk je gebruikersnaam....

Tardis
 
Dit ook ingesteld?

Belangrijk Voor de SMTP-server van Yahoo! is nu verificatie vereist. Als u deze instelling wilt inschakelen, gaat u als volgt te werk:
Klik op Accounts in het menu Extra.
Klik op de tab Mail.
Klik op uw e-mailaccount van Yahoo! en klik op Eigenschappen.
Klik op Servers.
Schakel het selectievakje Voor deze server is verificatie vereist in en klik op OK.
 
okey thx

ondertussen omdat het niet goed gig hebben ik en me vader nu bij online nog eentje aangevraagt en ging razend snel en goed :)

binne 5 minuten kon ik al mailen :thumb:

[edit]ieder geval bedankt voor de hulp want ik heb ook de yahoo email adress der inderin Iedereen bedankt!!!:thumb:[/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
We hebben niet voor niets een " Bericht aanpassen" knop, dus je laatste bericht verwijderd en in het vorige bericht gezet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan