Gratis extra zoekfunctionaliteit voor Outlook...

Status
Niet open voor verdere reacties.

gezina

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Gratis extra zoekfunctionaliteit voor Outlook
Nieuwe versie Lookout nu te downloaden

Microsoft heeft voor haar e-mailprogramma Outlook nu een invoegtoepassing met de naam "Lookout" klaarstaan die de zoekmogelijkheden in dat programma flink uitbreidt, zo bericht breekpunt.nl

"Lookout" is afkomstig van het bedrijf met dezelfde naam dat vorige week nog door Microsoft is overgenomen. Doel van de overname was om de zoektechnologie van "Lookout" te integreren in de zoekmachine van MSN.

Wie "Lookout" installeert krijgt er in Outlook een extra werkbalk bij die kan worden gebruikt voor het invoeren van zoekopdrachten.

Naast het zoeken in de e-mailtjes, de bijlagen, de contactpersonen en de andere onderdelen van Outlook kan "Lookout" ook zoeken naar bestanden op de harde schijf. Ook kan er gezocht worden in archiefbestanden van Outlook, in bestanden van Exchange Server en online postbussen.

Om snel te kunnen zoeken is "Lookout" constant bezig met hrt indexeren van de te doorzoeken bestanden.

Wie "Lookout" wil gebruiken dient eerst het .NET Framework 1.1 geïnstalleerd te hebben. Ook deze software is gratis bij Microsoft te downloaden.

Links
Download Lookout 1.2 (Freeware)
Download Microsoft .NET Framework 1.1 (Freeware)

Is er al iemand die dit gebruikt, en zo ja, hoe werkt het? Goed?

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Gezina een bericht plaatst getiteld "Ernstige beveiligingslekken in Lookout ontdekt"... Twee dagen misschien?

Whahaha, zeker weten :thumb:.

Daarom wacht ik ook even. Maar wil alles uitproberen :cool:

trouwens die download link doet bij niks (komt foutmelding)
-------------------------------------------------------------
The download you requested is unavailable. If you continue to see this message when trying to access this download, you might try the "Search for a Download" area on the Download Center home page.
-------------------------------------------------------------

maar goed je kunt 'm ook hier downloaden:
http://www.lookoutsoft.com/Lookout/download.html
toolbar-300.jpg

Een extra balk.:confused: Ik moet er niet aan denken. Microsoft zou eens moeten stoppen met balken.

Heb al balken genoeg.

1 het voor ezels kenmerkende geluid laten horen => giegagen, iaën

Helemaal gelijk :D

Btw een woord Search in die balk? :8-0: Genoeg ervaring mee gehad :rolleyes:

En als je die toolbar krijgt krijg je meteen twee mails binnen met BugReport:
toolbar-300.jpg

:p

Laatst bewerkt:
*full agreement with Buffy*

ik heb wel eens een plaatje gezien met Word met AL de werkbalken aan.
Noumoe; je hebt 10 cm om te typen?

Geplaatst door buffy
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Gezina een bericht plaatst getiteld "Ernstige beveiligingslekken in Lookout ontdekt"... Twee dagen misschien?

Misschien heb je gelijk wat betreft de beveiligingslekken, maar de boodschap riekt naar sarcasme. Gezina is in mijn ogen een zeer gewaardeerd Helpmij lid die heel veel nuttige tips geeft. 9 van de 10 zeer goed. Soms even mis. Desalniettemin zijn het tips en het al dan niet installeren, is voor rekening en verantwoording van diegene die de tips leest en eventueel opvolgt!

Geplaatst door blacksheep

Misschien heb je gelijk wat betreft de beveiligingslekken, maar de boodschap riekt naar sarcasme. Gezina is in mijn ogen een zeer gewaardeerd Helpmij lid die heel veel nuttige tips geeft. 9 van de 10 zeer goed. Soms even mis. Desalniettemin zijn het tips en het al dan niet installeren, is voor rekening en verantwoording van diegene die de tips leest en eventueel opvolgt!

Hoi Blacksheep,

Zo bedoelde ik het geenszins.

Voor zover er van enig sarcasme sprake was, was dit gericht tot Microsoft en beslist niet tot Gezina. Ik waardeer het juist zeer dat zij het altijd zo spoedig meldt als er weer eens een beveiligingskwestie in het nieuws is. Ik bedoelde alleen maar: "Hoe lang zou het duren voordat blijkt dat er ernstige beveiligingslekken in Lookout blijken te zitten?" Dat ik dit formuleerde zoals ik dat deed, was alleen maar omdat Gezina altijd de eerste is die dergelijk nieuws hier meldt - en dat verdient alleen maar complimenten.

Groetjes,

Buffy

@ Buffy en Blacksheep, heb dit lachend gelezen en nee hoor, ik zie dit ook als sarcasme naar MS en dus zeker niet naar mij, daarvoor ken ik, voor zover mogelijk dan op een forum, Buffy te goed. Ik waardeer echter ook je opmerking hierover Blacksheep! Helpmij(ei)den, hopelijk kom ik, of een ander natuurlijk, niet met slecht nieuws aangaande dit extraatje van Bill, is ook wel eens prettig. :D

Update: om een nog onbekende reden heeft Microsoft de downloadpagina voor "Lookout" uit de lucht gehaald, meldt breekpunt.nl. De invoegtoepassing is momenteel wel nog via de link "extra downloadmogelijkheid Lookout 1.2" te downloaden.
Extra downloadmogelijkheid Lookout 1.2 (Freeware)

(Uhm, MS heeft zeker dit topic gelezen. :D)

Ik weet het niet,
mijn gevoel zegt mij dat MS er beter aan zou doen als ze hun huidige produktenlijn wat minder buggy op de markt zetten,
i.p.v. telkens weer nieuwe tools/programma's/ontwikkelingen uitbrengen waar iedereen terrecht vraagtekens bij stelt.

Imo leuke dinkitoy voor MS, maar ik heb inmiddels genoeg rommel gezien. Ik pas ff.

Geplaatst door buffy

Hoi Blacksheep,

Zo bedoelde ik het geenszins.

Voor zover er van enig sarcasme sprake was, was dit gericht tot Microsoft en beslist niet tot Gezina. Ik waardeer het juist zeer dat zij het altijd zo spoedig meldt als er weer eens een beveiligingskwestie in het nieuws is. Ik bedoelde alleen maar: "Hoe lang zou het duren voordat blijkt dat er ernstige beveiligingslekken in Lookout blijken te zitten?" Dat ik dit formuleerde zoals ik dat deed, was alleen maar omdat Gezina altijd de eerste is die dergelijk nieuws hier meldt - en dat verdient alleen maar complimenten.

Groetjes,

Buffy

He gelukkig!! Nu zie je maar weer hoe snel er misverstanden kunnen ontstaan. No hard feelings??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan