Gratis free antivirussoftware voor windows10

Status
Niet open voor verdere reacties.

kimswerd

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2015
Heeft iemand voor mij een link voor een goeie antivirussoftware zonder reclame voor windows10, ik zie door de bomen het bos niet meer.

Ik betwijfel of er iets 'goeds' is zonder reclame. De ontwikkelaars moeten immers ergens van betaald worden.

Mocht je Windows draaien dan zou ik het gewoon op Microsoft Security Essentials houden. Let wel op de term essentials in de naam, het is niet meer dan het brood nodige.

Persoonlijk adviseer ik je die paar euro te investeren in een goed pakket zoals Kaspersky of Bitdefender.

Alle genoemde 'gratis' pakketten bieden alleen essentiële bescherming. Dit maakt ze niet minder waardevol in de taken die ze uitvoeren maar het is wel het vermelden waard.

Laatst bewerkt door een moderator:
Of moet ik specifiek Panda cloud free installeren p.s heeft u voor mij dan de juiste link.

1 virus scanner avast! Free Antivirus
2 SUPERAntiSpyware Free Edition TIP
3 Malwarebytes Anti-Malware wordt aangeaarde door mij en andere helpers van dit forum

Avast vind ik OK.

Bij het uitvoeren van een programma update dien je wel alert te zijn zodat je bij de gratis versie blijft. Bij het voltooien van de programma update (na het rebooten) wordt Google Chrome aangeboden, deze kan je uitvinken als je hem liever niet op je systeem hebt.

Avast vind ik OK.

Bij het uitvoeren van een programma update dien je wel alert te zijn zodat je bij de gratis versie blijft. Bij het voltooien van de programma update (na het rebooten) wordt Google Chrome aangeboden, deze kan je uitvinken als je hem liever niet op je systeem hebt.

door deze pushy stuff houd ik niet van avast ... op alle pc's die hier buiten gaan installeer ik bitdefender free, weinigen weten dat die bestaat.
zelf blijf ik bij norton internet security, een "betaalde";) versie ...

Ik dacht gelezen te hebben dat Bitdefender Free Edition (nog) niet compatibel is met Windows 10?

Naar ik aan mag nemen is de gratis versie van Bitdefender een uitgeklede kopie van het betaalde systeem.

Zelf gebruik ik Bitdefender 2016 total security (de betaalde versie) op een computer met Windows 10 en een telefoon met Android versie 6.0.1.

Overigens is de volledige versie nu 30 dagen gratis op proef.

De links in de postings op dat forum verwijzen in Nederland naar de volledige versies van Bitdefender. Hier staat duidelijk vermeld dat zij wel compatibel zijn met Windows 10.

Let overigens altijd wel op de requirements met betrekking tot de vereiste hardware (dit geldt overigens voor alle applicaties die je installeert).

bitdefender free is idd NIET compatibel met win 10, mijn excuses om dit vergeten te vermelden.
Op enkele pc's met win 7 en bitdefender free bleef ie perfect werken na de upgrade ...

Zo is dat, Bitdefender Antivirus Free Edition is compatibel tot en met Windows 8.1.

[smallimg]http://www.imgdumper.nl/uploads9/572b44453b831/572b4445375b7-Knipsel.JPG[/smallimg]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou mijn reactie nog eens goed doornemen gast0205.

Overigens mensen. Vertel eens het volledige verhaal. De bewering dat een 'gratis' aangeboden programma dezelfde kwaliteit van bescherming biedt als de gekochte versies van een product, raakt kant nog wal. Het is een uitspraak van iemand die duidelijk geen enkel benul heeft over wat beveiliging nu eigenlijk behelst.

Spendeer een paar tientjes jaarlijks en je hebt een product waar je op kunt rekenen. Iets dat preventief werkt en niet alleen achter de feiten aan hobbelt.

In addition, McAfee's makers point out that most free programs do not rate or assess the legitimacy of websites or warn about the latest phishing scams.
http://www.tomsguide.com/us/antivirus-software-pay-or-free,news-18570.html

Gratis anti-virus biedt tegen de meeste (nieuwe) malafide handelingen geen bescherming. Een goed betaald anti-virus programma hier in tegen wel.

Laatst bewerkt:
de beste antivirus zit tussen de stoel en het scherm, aan het toetsenbord ...

Het is dezelfde bescherming als met de betaalde versies alleen geen extra's.
Maar ja, als je geloofd dat de betaalde "meer bescherming" bieden dan is het zo.
Ze leveren dan 2 virus definities, ééntje voor de betaalde en eentje voor de gratis versie, tuurlijk.......

En ook de free Engelse bitdefender draait prima op W10, de Roemeense is niet aan te raden.

Overigens werken Panda, Avira, Avast en AVG free ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan