Gratis Game

Status
Niet open voor verdere reacties.

thomaslaptop

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2009
Berichten
84
Hallo Mede-Helpmij'ers,

Ik zoek een gratis game waarbij je tegen de computer moet spelen (dus niet online). Evt. mag er ook een multiplayer (online) op zitten. :)

Mvg,

Thomas!
 
maar , wat voor soort game dan? fps, rts of een ander soort?
 
De meeste spellen die gratis zijn zijn meestal online, misschien het nieuwe gratis Steam spel Alien Swarm? Daar zit een offline oefenmodus op maar toch is het vooral online gericht.
 
Beste,

Ik ben niet zo'n ervaren gamer. :eek:. Dus ik zoek eigenlijk iets om mee te beginnen.

Mvg,

Thomas
 
Ik heb geen geld :D. En WarRock zit vol met hackers heb ik gehoord :S. Gunz is toch geen spel met ALLEEN geweren?
 
Er is ook nog een illegaal fenomeen genaamd downloaden. Maar daar mag ik hier niet over beginnen.
 
dan kijk je in de uitverkoop :confused:
 
Laatst bewerkt:
probeer eens call of duty 2 je kan beginnen met cracked servers. en als je het leuk vind en wat beter bent kan je hem kopen voor 6 euro bij bol.com incl verzending
 
Naja, als de TS nog niet 6 euro heeft inderdaad dan kan hij maar beter een andere hobby zoeken. Of CoD1 + expansion. Gekocht voor 7 euro bij Bart. Vind je het niks, breng je hem terug. (of als het niet mag vanwege CD code gooi je hem ergens achterin de kast of maak je er een vriend mee blij ;) )
 
Laatst bewerkt:
TS zegt: Ik heb geen geld. Dan moet je er via een alternatieve weg aan komen of het met spellen van een jaartje ouder doen.
 
mischien is warzone 2100 ook wel een leuk spel of frets on fire.
 
Hoi :thumb:

Daar ben ik weer. :). Ik heb een spel genaamd Soldier Front gewonload.Is dit een leuk spel? Alleen valt skype uit als ik aan het splen ben. :confused: En als ik het spel afsluit valt de muis weg. Kunnen jullie mij (weer) helpen?

Mvg,

Thomas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan