Gratis gastenboek met foto-uploadmogelijkheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Iris17

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2010
Berichten
118
hoi,

ik had een mooi gastenboek gevonden om op websites te plaatsen, maar deze kan ik niet aanpassen aan de layout van mijn website. Dus, de zoektocht gaat verder.

Helaas heb ik, ondanks het vele googlen, nog geen gratis gastenboek gevonden waar ook de mogelijkheid bestaat dat mensen foto's kunnen uploaden. Heeft iemand een suggestie voor me?

grt

Iris
 
Hey iris,

Ik ben ook op zoek, en idd ook naar een die aan te passen valt naar eigen smaak en het liefst niet de hele pagina in beslag neemt.

Als ik wat vind zal ik het posten.

Grtz Merijn
 
Dank

hoi,

hoop dat je wat vindt. En dan hoor ik het graag.

bvd

Iris
 
Ik vind zo ook niks (niet dat mijn google kwaliteiten zo hoog zijn)

Maar is het niet een idee een simpel forum te gebruiken ipv gastenbook, dat zou je met één onderwerp kunnen houden en dan kun je simpel foto's uppen. En zo instellen dat iedereen kan posten.

Het is maar een ideetje :p
 
Forumpje

goed idee.
Heb jij zo een voorstel voor zo'n forum?
(ja, ik kan googlen maar tijd is even beperkt, dus als jij wat weet dan houd ik me aanbevolen!)

Iris
 
hoi allemaal,

heeft echt niemand de juiste suggestie voor een gastenboek met fotoupload? Eigenlijk moet het een facebook-omgeving zijn, maar dan eenvoudig en eigenlijk toegankelijk voor iedereen (dus geen acceptatie van de pagina, zeg maar). Heb al naar gastenboeken gekeken en naar foto-deel-mogelijkheden, maar ik kan geen html-code vinden voor een gastenboek met fotoupload.

Please help!

Iris
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan